Merhaba, daha önce çok fazla ısınmayan işlemcim 60-65 derecelerde takılırken oyunlarda en ful ayarlarda ve 2K çözünürlükte oynuyorum, bütün her şeyi. Son zamanlarda FIFA 26, Forza Horizon 6 gibi oyunlarda 75-80 dereceleri görmeye başladı; hatta FIFA'da falan menüde bile drop yiyorum, bazen 80 dereceyi gördüğünü bile söyleyebilirim. Termal macunu daha yeni değiştirdim. Sizce sorun nedir? Kullandığım sıvı soğutma Deepcool'un 360'lık bir sıvı soğutması. İşlemcimde ise Curve Optimizer ALL Core Negative 30, PPT: 75W, TDC: 70A, EDC: 140A şeklinde ayarlı. Daha önce de ısınma sorunu yaşamıştım ve bu ayarla çözüm bulmuştum.