Merhaba, daha önce çok fazla ısınmayan işlemcim 60-65 derecelerde takılırken oyunlarda en ful ayarlarda ve 2K çözünürlükte oynuyorum, bütün her şeyi. Son zamanlarda FIFA 26, Forza Horizon 6 gibi oyunlarda 75-80 dereceleri görmeye başladı; hatta FIFA'da falan menüde bile drop yiyorum, bazen 80 dereceyi gördüğünü bile söyleyebilirim. Termal macunu daha yeni değiştirdim. Sizce sorun nedir? Kullandığım sıvı soğutma Deepcool'un 360'lık bir sıvı soğutması. İşlemcimde ise Curve Optimizer ALL Core Negative 30, PPT: 75W, TDC: 70A, EDC: 140A şeklinde ayarlı. Daha önce de ısınma sorunu yaşamıştım ve bu ayarla çözüm bulmuştum.
Detaylar
Kim cevapladı?Montaj veya kasa sorunu olabilir 360 sıvı soğutma ile 80 derece normal değil. Kasanın ve montaj şeklinin bir fotoğrafını buraya ekleyebilir misiniz?Merhaba, daha önce çok fazla ısınmayan işlemcim 60-65 derecelerde takılırken oyunlarda en ful ayarlarda ve 2K çözünürlükte oynuyorum, bütün her şeyi. Son zamanlarda FIFA 26, Forza Horizon 6 gibi oyunlarda 75-80 dereceleri görmeye başladı; hatta FIFA'da falan menüde bile drop yiyorum, bazen 80 dereceyi gördüğünü bile söyleyebilirim. Termal macunu daha yeni değiştirdim. Sizce sorun nedir? Kullandığım sıvı soğutma Deepcool'un 360'lık bir sıvı soğutması. İşlemcimde ise Curve Optimizer ALL Core Negative 30, PPT: 75W, TDC: 70A, EDC: 140A şeklinde ayarlı. Daha önce de ısınma sorunu yaşamıştım ve bu ayarla çözüm bulmuştum.
Yaz geldi ondan belki etkileniyordur. Fan Curve'u BIOS'tan biraz yükseltmeyi deneyin?Merhaba, daha önce çok fazla ısınmayan işlemcim 60-65 derecelerde takılırken oyunlarda en ful ayarlarda ve 2K çözünürlükte oynuyorum, bütün her şeyi. Son zamanlarda FIFA 26, Forza Horizon 6 gibi oyunlarda 75-80 dereceleri görmeye başladı; hatta FIFA'da falan menüde bile drop yiyorum, bazen 80 dereceyi gördüğünü bile söyleyebilirim. Termal macunu daha yeni değiştirdim. Sizce sorun nedir? Kullandığım sıvı soğutma Deepcool'un 360'lık bir sıvı soğutması. İşlemcimde ise Curve Optimizer ALL Core Negative 30, PPT: 75W, TDC: 70A, EDC: 140A şeklinde ayarlı. Daha önce de ısınma sorunu yaşamıştım ve bu ayarla çözüm bulmuştum.
Montaj ve kasam bu şekilde montajla alakası olduğunu düşünmüyorum kontrolünü bir çok defa sağladım.Montaj veya kasa sorunu olabilir 360 sıvı soğutma ile 80 derece normal değil. Kasanın ve montaj şeklinin bir fotoğrafını buraya ekleyebilir misiniz?
Hayır değil manuel ayarlarımda maximum da yaparsam odada duramam sanırım
Dosya Ekleri
Pompa hızı ve fan hızı aynı değil. Pompa %100 olacak. Fanları rahatınıza göre ayarlayın.Montaj ve kasam bu şekilde montajla alakası olduğunu düşünmüyorum kontrolünü bir çok defa sağladım.
Hayır değil manuel ayarlarımda maximum da yaparsam odada duramam sanırım![]()
Nerden bakabilirim ona ?Pompa hızı ve fan hızı aynı değil. Pompa %100 olacak. Fanları rahatınıza göre ayarlayın.
BIOS'tan veya anakartınızın Windows programından.
Montaj ve kasam bu şekilde montajla alakası olduğunu düşünmüyorum kontrolünü birçok defa sağladım.
Hayır değil manuel ayarlarımda maximum da yaparsam odada duramam sanırım![]()
Pompa hızı %100 yapın, BIOS'tan yaptığınız ayarları sıfırlayın, işlemci ile alakalı olanları sonrasında stok değerler ile bir deneyin derim.
3300 RPM de çalışıyor pompa hızı.Pompa hızı %100 yapın, BIOS'tan yaptığınız ayarları sıfırlayın, işlemci ile alakalı olanları sonrasında stok değerler ile bir deneyin derim.
Yeni konular
-
-
Keenetic üzerinden Superonline fiber PPPoE şifresi çekilemiyor
- hicsevilmedim
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-
-