w00zy

Çalışkan
Katılım
13 Aralık 2025
Mesajlar
53
Beğeniler
6
Merhaba, daha önce çok fazla ısınmayan işlemcim 60-65 derecelerde takılırken oyunlarda en ful ayarlarda ve 2K çözünürlükte oynuyorum, bütün her şeyi. Son zamanlarda FIFA 26, Forza Horizon 6 gibi oyunlarda 75-80 dereceleri görmeye başladı; hatta FIFA'da falan menüde bile drop yiyorum, bazen 80 dereceyi gördüğünü bile söyleyebilirim. Termal macunu daha yeni değiştirdim. Sizce sorun nedir? Kullandığım sıvı soğutma Deepcool'un 360'lık bir sıvı soğutması. İşlemcimde ise Curve Optimizer ALL Core Negative 30, PPT: 75W, TDC: 70A, EDC: 140A şeklinde ayarlı. Daha önce de ısınma sorunu yaşamıştım ve bu ayarla çözüm bulmuştum.
 
Merhaba, daha önce çok fazla ısınmayan işlemcim 60-65 derecelerde takılırken oyunlarda en ful ayarlarda ve 2K çözünürlükte oynuyorum, bütün her şeyi. Son zamanlarda FIFA 26, Forza Horizon 6 gibi oyunlarda 75-80 dereceleri görmeye başladı; hatta FIFA'da falan menüde bile drop yiyorum, bazen 80 dereceyi gördüğünü bile söyleyebilirim. Termal macunu daha yeni değiştirdim. Sizce sorun nedir? Kullandığım sıvı soğutma Deepcool'un 360'lık bir sıvı soğutması. İşlemcimde ise Curve Optimizer ALL Core Negative 30, PPT: 75W, TDC: 70A, EDC: 140A şeklinde ayarlı. Daha önce de ısınma sorunu yaşamıştım ve bu ayarla çözüm bulmuştum.
Montaj veya kasa sorunu olabilir 360 sıvı soğutma ile 80 derece normal değil. Kasanın ve montaj şeklinin bir fotoğrafını buraya ekleyebilir misiniz?
 
Merhaba, daha önce çok fazla ısınmayan işlemcim 60-65 derecelerde takılırken oyunlarda en ful ayarlarda ve 2K çözünürlükte oynuyorum, bütün her şeyi. Son zamanlarda FIFA 26, Forza Horizon 6 gibi oyunlarda 75-80 dereceleri görmeye başladı; hatta FIFA'da falan menüde bile drop yiyorum, bazen 80 dereceyi gördüğünü bile söyleyebilirim. Termal macunu daha yeni değiştirdim. Sizce sorun nedir? Kullandığım sıvı soğutma Deepcool'un 360'lık bir sıvı soğutması. İşlemcimde ise Curve Optimizer ALL Core Negative 30, PPT: 75W, TDC: 70A, EDC: 140A şeklinde ayarlı. Daha önce de ısınma sorunu yaşamıştım ve bu ayarla çözüm bulmuştum.
Yaz geldi ondan belki etkileniyordur. Fan Curve'u BIOS'tan biraz yükseltmeyi deneyin?
 
Montaj veya kasa sorunu olabilir 360 sıvı soğutma ile 80 derece normal değil. Kasanın ve montaj şeklinin bir fotoğrafını buraya ekleyebilir misiniz?
Montaj ve kasam bu şekilde montajla alakası olduğunu düşünmüyorum kontrolünü bir çok defa sağladım.
Hayır değil manuel ayarlarımda maximum da yaparsam odada duramam sanırım :)
 

Dosya Ekleri

  • 4146bfa3-7a2b-4667-88b6-edcdf6adbf57.webp
    4146bfa3-7a2b-4667-88b6-edcdf6adbf57.webp
    943,5 KB · Görüntüleme: 8
Montaj ve kasam bu şekilde montajla alakası olduğunu düşünmüyorum kontrolünü bir çok defa sağladım.

Hayır değil manuel ayarlarımda maximum da yaparsam odada duramam sanırım :)
Pompa hızı ve fan hızı aynı değil. Pompa %100 olacak. Fanları rahatınıza göre ayarlayın.
 
Montaj ve kasam bu şekilde montajla alakası olduğunu düşünmüyorum kontrolünü birçok defa sağladım.

Hayır değil manuel ayarlarımda maximum da yaparsam odada duramam sanırım :)

Pompa hızı %100 yapın, BIOS'tan yaptığınız ayarları sıfırlayın, işlemci ile alakalı olanları sonrasında stok değerler ile bir deneyin derim.