Smmmhunter
Üstün
Soğutucu değişmeniz iyi olur hocam. Üstte denildiği gibi güç tüketimi artacağından sıcaklıklarda yükselir.
Kasa konusunda aklınızda bir fikir yoksa güzel bir ikili önerebilirim size.
www.jumbum.com.tr
Tabii soğutma ve kasa için bu kadar verilmez diyorsanız haklı isyan. Yine de görmeniz ve biraz fikir sahibi olmanız için attım.
X870-P'yi iade etmenizi öneririm ayrıca. OC gibi şeylerle uğraşmayan ve kendi halinizde bir kullanıcıysanız gereksiz bütçeyi alan bir anakart. Onun yerine güzel bir B650 alsanız çok güzel iş görür bence. @pawEn fikrin nedir hocam?
Kasa konusunda aklınızda bir fikir yoksa güzel bir ikili önerebilirim size.
Bundle Set - Lian Li Evo RGB E-ATX Kasa ve Arctic Freezer II 420 İşlemci Soğutucusu
Bundle Set - Lian Li Evo RGB E-ATX Kasa ve Arctic Freezer II 420 İşlemci Soğutucusu
www.jumbum.com.tr
Tabii soğutma ve kasa için bu kadar verilmez diyorsanız haklı isyan. Yine de görmeniz ve biraz fikir sahibi olmanız için attım.
X870-P'yi iade etmenizi öneririm ayrıca. OC gibi şeylerle uğraşmayan ve kendi halinizde bir kullanıcıysanız gereksiz bütçeyi alan bir anakart. Onun yerine güzel bir B650 alsanız çok güzel iş görür bence. @pawEn fikrin nedir hocam?