MemoliGT

Uzman
Katılım
16 Ağustos 2024
Mesajlar
68
Beğeniler
9
Çok araştırdım, ne yaptıysam FPS değerimi arttıramadım. Bazı arkadaşlar gelip altına 300-500 FPS aralığı neyine yetmiyor yazmasın rica ediyorum. Çünkü YouTube'da bazı videolarda 600 700 averaj değerde alınabildiğini gördüm. Ekran kartı fark etmeksizin CS 2'de aldığınız FPS değerlerini 1280x960 veya 1080P Low ayarlarda söyleyebiliri misiniz?

Not: 540 Hz monitör kullanıyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çok araştırdım, ne yaptıysam FPS değerimi arttıramadım. Bazı arkadaşlar gelip altına 300-500 FPS aralığı neyine yetmiyor yazmasın rica ediyorum. Çünkü YouTube'da bazı videolarda 600 700 averaj değerde alınabildiğini gördüm. Ekran kartı fark etmeksizin CS 2'de aldığınız FPS değerlerini 1280x960 veya 1080P Low ayarlarda söyleyebiliri misiniz?

Not: 540 Hz monitör kullanıyorum.
Parayla optimizasyon yapanlar var. Onlardan destek alabilirsiniz.
 
Sizin değil, firmanın yapması gereken birçok şey var. Optimizasyonu rezalet bir oyun çünkü, bu sistemle ayar bile yapmanıza gerek kalmadan yüksek değerler almanız lazım fakat, firma oyunu çok takmadığı için oyunun berbat bir optimizasyonu var ve düzeltmemek için yemin etmiş gibiler.
 
Çok araştırdım, ne yaptıysam FPS değerimi arttıramadım. Bazı arkadaşlar gelip altına 300-500 FPS aralığı neyine yetmiyor yazmasın rica ediyorum. Çünkü YouTube'da bazı videolarda 600 700 averaj değerde alınabildiğini gördüm. Ekran kartı fark etmeksizin CS 2'de aldığınız FPS değerlerini 1280x960 veya 1080p Low ayarlarda söyleyebiliri misiniz?

Not: 540 Hz monitör kullanıyorum.

Başlatma komutlarına -threads 17 yazabilirsin il adımda. Evet 16 thread işlemci fakat oyun 1 tanesini hep boşta bıraktığı için 17 yazıyoruz. Ardından sys_info yazarak da oyun içinden kontrol edebilirsin. Son güncelleme sonrası bazı kısımlardaki blur yüzünden birkaç dakika sonra FPS'nin düştüğü raporlanmış, çözümünün şimdilik olmadığı söylenmiş. Güç planı, Windows Defender'daki çekirdek yalıtımı ayarını kapatmak, Game dvr ı devre dışı bırakmak, donanım hızlandırmalı gpu zamanlamasını açmak gibi ayarlara da bakabilirsin internetten.
 
R5 5600X kullanıyorum 240-300FPS arası alıyorum D2'de genelde. Bazı haritalarda 200FPS'ye kadar düşebiliyor.
 
R5 5600X kullanıyorum 240-300FPS arası alıyorum D2'de genelde. Bazı haritalarda 200FPS'ye kadar düşebiliyor.
5700X ile 220-280 alıyorum ama çoğu zaman 150-180 kadar düşüyor. Gerçi son 1-2 ayda hiç test etmedim. Ama genel olarak oyunun sorunu var. Ani FPS düşmesi çok yaşanıyor. Halen CS2 dahil olduğu motoru güncelliyorlar. Büyük ihtimalle o güncellemeleri de yavaş yavaş atacaklar. Şu anlık en günceli Deadlock üzerinde kullanıyorlar. O oyunu da yakın gelecekte yayınlamayı planlıyorlar.

Saçma sapna kişilere para falan yedirmeyin. Yapacağı şeyler basit girecek güncelleme yapacak, basit kullanıcının anlamadığı ince ayar falan yapacak. Ama inanın fark falan olmayacak. Ayrıca böyle şeyler forumda paylaşmak yasak diye biliyorum. İnsanları forumda yardım etmiyorsanız dışarı çekmeyin.

Saçmalığı anlamanız için atıyorum. Bilgisayarınıza bağlanıp oto ayar yapan bir yazılım yüklüyorlar. Kim bilir ayar dışında bilgisayarınıza neler bulaştırıyorlar.



Sisteminizin diğer özelliklerini de belirtin. Ama dediğim gibi CS2 muazzam bir optimizasyon beklemeyin. CS:GO'daki veya Valorant gibi istikrarlı sabit değerler veremiyor. Valve çözene kadar da sizin çok yapabileceğiniz bir şey yok. Daha önceden sanki monitör önerisi istemiştiniz, ben de size esporcular gibi 240-320 Hz arası artık neyse üstüne çıkmanıza gerek olmadığını belirtmiştim. Hatta bunu destekleyen daha tecrübeli insanların videoları var.

Mesela espor arenasında, turnuvadaki ağa bağlanıp oynamıyorsanız falan FPS olarak 540 Hz görseniz bile sunucu gecikmesi gibi şeyler zaten sizi geriye atacaktır. Videoda da buna değiniliyor. Yani 540 Hz falan kusura bakmayın ama bir tık şov ve enayi kandırma işi oluyor.



 
Son düzenleme: