Ray-Ban Meta 2 almaya değer mi?

Ozi2658

Becerikli
Katılım
26 Temmuz 2025
Mesajlar
359
Çözümler
1
Beğeniler
148
Arkadaşlar, 11. sınıfa geçiyorum. Yazları çalışıyorum ve bu yaz telefon veya gözlük almayı düşünüyorum. Zaten bir güneş gözlüğü almayı düşünüyordum fakat biraz daha farklılık olsun diye video çeken gözlük almak istiyorum.

Sizce çok mu gereksiz bir satın alım? Telefon alırsam da iPhone 17 almayı düşünüyorum fakat o paranın hepsini biriktiremeyeceğim ve yarısını biriktirmem bile tüm yazımı alır.

Şu anki telefonum iPhone 12 Pro ve sanırım 1 sene daha gider. Yazın başında gözlüğü aileme aldırıp taksitli bir şekilde ödemeyi planlıyorum. Kalan parayla da kıyafet vb. şeyleri alırım. Sizce mantıklı mı?
 
Dışarıda video çekmekle ilgileniyorsan düşünülebilir fakat video üretmeyeceksen gereksiz bir harcama olur. Zaten telefon ve kulaklık ikilisi, o gözlüğün işlevini rahatlıkla yerine getiriyor.
 

Napacaksın ki video çeken gözlüğü? İnanılmaz bir hayat yaşamıyorsan çok da gerek yok.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…