Ozi2658
Becerikli
- Katılım
- 26 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 359
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 148
Arkadaşlar, 11. sınıfa geçiyorum. Yazları çalışıyorum ve bu yaz telefon veya gözlük almayı düşünüyorum. Zaten bir güneş gözlüğü almayı düşünüyordum fakat biraz daha farklılık olsun diye video çeken gözlük almak istiyorum.
Sizce çok mu gereksiz bir satın alım? Telefon alırsam da iPhone 17 almayı düşünüyorum fakat o paranın hepsini biriktiremeyeceğim ve yarısını biriktirmem bile tüm yazımı alır.
Şu anki telefonum iPhone 12 Pro ve sanırım 1 sene daha gider. Yazın başında gözlüğü aileme aldırıp taksitli bir şekilde ödemeyi planlıyorum. Kalan parayla da kıyafet vb. şeyleri alırım. Sizce mantıklı mı?
Sizce çok mu gereksiz bir satın alım? Telefon alırsam da iPhone 17 almayı düşünüyorum fakat o paranın hepsini biriktiremeyeceğim ve yarısını biriktirmem bile tüm yazımı alır.
Şu anki telefonum iPhone 12 Pro ve sanırım 1 sene daha gider. Yazın başında gözlüğü aileme aldırıp taksitli bir şekilde ödemeyi planlıyorum. Kalan parayla da kıyafet vb. şeyleri alırım. Sizce mantıklı mı?