Bu fare icin yapabilecegim en buyuk elestiri su olur: "Motion Sync neden kapatilamiyor?"


Motion Sync'yi kullandigim tum farelerde direkt kapatirim. Gecikmeyi artirir ve imlec hareketlerini tuhaflastirir acikcasi. Ama Razer bunu default olarak farelerinde acik tutuyor ve kapattirmiyor. Buyuk bir sorun degil belki de, sonucta kullandikca alisiyorsun ama sacma.