RTX 3070 & i5-12400F sistem Spider Man 2'de 40 FPS alıyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sakatşövalye
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 168
  • Etiketler Etiketler
    fps
Katılım
9 Temmuz 2024
Mesajlar
141
Çözümler
2
Beğeniler
30
Spider-Man 2'de RTX 3070 ve i5-12400F ile DLSS Quality açıkken yalnızca 40 FPS alıyorum. Bunun sebebi ne olabilir?
 
İfadeler: 409
Sistemin tüm özelliklerini belirtir misiniz? Ve performans sekmesine girip boştaki sistem durumunu da buraya ekleyin.
 
Sadece bu oyunda mı ve oyun korsan mı ?
 
İşlemci, ekran kartı kullanımına ve çektiği güce bak normal ise büyük ihtimal RT açmışsındır. Başka bir şey gelmiyor aklıma.
hocam 1 saat falan oynayınca fps düşüyor biraz
 
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…