sakatşövalye
Uzman
- Katılım
- 9 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 141
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 30
Spider-Man 2'de RTX 3070 ve i5-12400F ile DLSS Quality açıkken yalnızca 40 FPS alıyorum. Bunun sebebi ne olabilir?
Sistemin tüm özelliklerini belirtir misiniz? Ve performans sekmesine girip boştaki sistem durumunu da buraya ekleyin.
Evet.
Spider-Man 2'de RTX 3070 ve i5-12400F ile DLSS quality açıkken yalnızca 40 FPS alıyorum. Bunun sebebi ne olabilir?
Evet sadece bu oyunda oyun korsan değil.
İşlemci, ekran kartı kullanımına ve çektiği güce bak normal ise büyük ihtimal RT açmışsındır. Başka bir şey gelmiyor aklıma.
hocam 1 saat falan oynayınca fps düşüyor birazİşlemci, ekran kartı kullanımına ve çektiği güce bak normal ise büyük ihtimal RT açmışsındır. Başka bir şey gelmiyor aklıma.