Katılım
21 Haziran 2026
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Esenlikler, haziran ayı içerisinde Hepsiburada platformu üzerinden, adı çok gerek olmayan bir satıcıdan anakart satın almıştım ancak ürün bana hem iç-dış ambalajı hasarlı hem de işlemci pinlerinden biri yamuk şekilde gönderildi. Ben de durumu hemen fotoğraflayıp ürünü iadeye gönderdim. Ancak talebim reddedilmiş ve satıcı ürünü bana geri göndermek üzere kargoya vermiş. Hepsiburada müşteri hizmetleri ise oluşturduğum talepleri pek takmadığından durumu dün akşam tüketici heyetine taşımıştım ve süreç devam ediyor. Sizce bu geri gönderilen anakartı teslim alınır mı? Yoksa kargoyu kabul etmeyip geri mi göndermeliyim?
 
Esenlikler, Haziran ayı içerisinde Hepsiburada platformu üzerinden, adı çok gerek olmayan bir satıcıdan anakart satın almıştım ancak ürün bana hem iç-dış ambalajı hasarlı hem de işlemci pinlerinden biri yamuk şekilde gönderildi. Ben de durumu hemen fotoğraflayıp ürünü iadeye gönderdim. Ancak talebim reddedilmiş ve satıcı ürünü bana geri göndermek üzere kargoya vermiş. Hepsiburada müşteri hizmetleri ise oluşturduğum talepleri pek takmadığından durumu dün akşam tüketici heyetine taşımıştım ve süreç devam ediyor. Sizce bu geri gönderilen anakartı teslim alınır mı? Yoksa kargoyu kabul etmeyip geri mi göndermeliyim?

Açarken video kayıt ile açtınız mı? Kayıt aldınız mı? Çünkü diğer türlü durum muallakta olacağı için soruyorum ben PC ürünleri aldığımda kamera mı açıp video kaydı ile açıyorum bu durumda iddia edecekleri her şey çürümüş oluyor.

Eğer THH'ye başvurduysanız kargoyu teslim almayın zaten 3-4 ay sürecektir süreç belki 6 aya kadar da olabilir. Sonuçta daha sonra tekrar geri yollamanız gerekebilir. Sizde duracağına onlarda dursun THH sonucuna göre zaten işlem yapılır.
 
Esenlikler, haziran ayı içerisinde Hepsiburada platformu üzerinden, adı çok gerek olmayan bir satıcıdan anakart satın almıştım ancak ürün bana hem iç-dış ambalajı hasarlı hem de işlemci pinlerinden biri yamuk şekilde gönderildi. Ben de durumu hemen fotoğraflayıp ürünü iadeye gönderdim. Ancak talebim reddedilmiş ve satıcı ürünü bana geri göndermek üzere kargoya vermiş. Hepsiburada müşteri hizmetleri ise oluşturduğum talepleri pek takmadığından durumu dün akşam tüketici heyetine taşımıştım ve süreç devam ediyor. Sizce bu geri gönderilen anakartı teslim alınır mı? Yoksa kargoyu kabul etmeyip geri mi göndermeliyim?
Hepsiburada canlı destek üzerinden ilerleyin kabul etmeniz sorun olmaz, durumu belirtip canlı destekten kod isteyin onun vereceği kodla iade edersiniz tekrar. Satıcının yalan söylediğini de belirtin. Keşke teslim almasaydınız veya açarken videoya alsaydınız.