wastedyouthndreams
Üyecik
- Katılım
- 21 Haziran 2026
- Mesajlar
- 2
- Beğeniler
- 0
Esenlikler, haziran ayı içerisinde Hepsiburada platformu üzerinden, adı çok gerek olmayan bir satıcıdan anakart satın almıştım ancak ürün bana hem iç-dış ambalajı hasarlı hem de işlemci pinlerinden biri yamuk şekilde gönderildi. Ben de durumu hemen fotoğraflayıp ürünü iadeye gönderdim. Ancak talebim reddedilmiş ve satıcı ürünü bana geri göndermek üzere kargoya vermiş. Hepsiburada müşteri hizmetleri ise oluşturduğum talepleri pek takmadığından durumu dün akşam tüketici heyetine taşımıştım ve süreç devam ediyor. Sizce bu geri gönderilen anakartı teslim alınır mı? Yoksa kargoyu kabul etmeyip geri mi göndermeliyim?