Katılım
21 Haziran 2026
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Esenlikler, haziran ayı içerisinde Hepsiburada platformu üzerinden, adı çok gerek olmayan bir satıcıdan anakart satın almıştım ancak ürün bana hem iç-dış ambalajı hasarlı hem de işlemci pinlerinden biri yamuk şekilde gönderildi. Ben de durumu hemen fotoğraflayıp ürünü iadeye gönderdim. Ancak talebim reddedilmiş ve satıcı ürünü bana geri göndermek üzere kargoya vermiş. Hepsiburada müşteri hizmetleri ise oluşturduğum talepleri pek takmadığından durumu dün akşam tüketici heyetine taşımıştım ve süreç devam ediyor. Sizce bu geri gönderilen anakartı teslim alınır mı? Yoksa kargoyu kabul etmeyip geri mi göndermeliyim?
 
Esenlikler, Haziran ayı içerisinde Hepsiburada platformu üzerinden, adı çok gerek olmayan bir satıcıdan anakart satın almıştım ancak ürün bana hem iç-dış ambalajı hasarlı hem de işlemci pinlerinden biri yamuk şekilde gönderildi. Ben de durumu hemen fotoğraflayıp ürünü iadeye gönderdim. Ancak talebim reddedilmiş ve satıcı ürünü bana geri göndermek üzere kargoya vermiş. Hepsiburada müşteri hizmetleri ise oluşturduğum talepleri pek takmadığından durumu dün akşam tüketici heyetine taşımıştım ve süreç devam ediyor. Sizce bu geri gönderilen anakartı teslim alınır mı? Yoksa kargoyu kabul etmeyip geri mi göndermeliyim?

Açarken video kayıt ile açtınız mı? Kayıt aldınız mı? Çünkü diğer türlü durum muallakta olacağı için soruyorum ben PC ürünleri aldığımda kamera mı açıp video kaydı ile açıyorum bu durumda iddia edecekleri her şey çürümüş oluyor.

Eğer THH'ye başvurduysanız kargoyu teslim almayın zaten 3-4 ay sürecektir süreç belki 6 aya kadar da olabilir. Sonuçta daha sonra tekrar geri yollamanız gerekebilir. Sizde duracağına onlarda dursun THH sonucuna göre zaten işlem yapılır.
 
Esenlikler, haziran ayı içerisinde Hepsiburada platformu üzerinden, adı çok gerek olmayan bir satıcıdan anakart satın almıştım ancak ürün bana hem iç-dış ambalajı hasarlı hem de işlemci pinlerinden biri yamuk şekilde gönderildi. Ben de durumu hemen fotoğraflayıp ürünü iadeye gönderdim. Ancak talebim reddedilmiş ve satıcı ürünü bana geri göndermek üzere kargoya vermiş. Hepsiburada müşteri hizmetleri ise oluşturduğum talepleri pek takmadığından durumu dün akşam tüketici heyetine taşımıştım ve süreç devam ediyor. Sizce bu geri gönderilen anakartı teslim alınır mı? Yoksa kargoyu kabul etmeyip geri mi göndermeliyim?
Hepsiburada canlı destek üzerinden ilerleyin kabul etmeniz sorun olmaz, durumu belirtip canlı destekten kod isteyin onun vereceği kodla iade edersiniz tekrar. Satıcının yalan söylediğini de belirtin. Keşke teslim almasaydınız veya açarken videoya alsaydınız.
 
Tüketici her zaman haklıdır. Hepsiburada yardımcı olmaz ise THH yolundan ilerlemekten başka şansınız yok satıcı geri adım atmadığı sürece. Ürünü geri alıp almamamız bir şey değiştirmez. Geri almaz iseniz ya kargoda bekleyecek THH sonuçlanana kadar ya da onlara geri gidicek onlarsa size geri yollayacak. Süreç döngüye girecek yani. İkinci kez iade etmeyi deneyebilirsiniz. Belki denk gelen çalışanın gıcıklığına maruz kalmışsınızdır.
 
Açarken video kayıt ile açtınız mı? Kayıt aldınız mı? Çünkü diğer türlü durum muallakta olacağı için soruyorum ben PC ürünleri aldığımda kamera mı açıp video kaydı ile açıyorum bu durumda iddia edecekleri her şey çürümüş oluyor.

Eğer THH'ye başvurduysanız kargoyu teslim almayın zaten 3-4 ay sürecektir süreç belki 6 aya kadar da olabilir. Sonuçta daha sonra tekrar geri yollamanız gerekebilir. Sizde duracağına onlarda dursun THH sonucuna göre zaten işlem yapılır.
Maalesef, tüm parçaları açtım video kaydıyla anakarta gelince telefon ısıdan durdurmuş videoyu. Bende hasarlı oldupunu görünce direkt fotoğrafladım, thh'ne de zaten durumu; ürünü 10:39 da teslşm aldığımı ilk fotoğrafıda 10:58 de çektiğimi belirttim gerekli fotoğraf zaman damgasını ve teslim alma saatimin ekran görüntüsünü ilettim. Hiç önemli değil ne kadar süreceği, gittim başka anakart aldım zaten ama haksızlık canımı sıkıyor benim. Teşekkürler mesajınız için.

Hepsiburada canlı destek üzerinden ilerleyin kabul etmeniz sorun olmaz, durumu belirtip canlı destekten kod isteyin onun vereceği kodla iade edersiniz tekrar. Satıcının yalan söylediğini de belirtin. Keşke teslim almasaydınız veya açarken videoya alsaydınız.
Sanırım 5. Talebimide açtım. Canlı destekte sürekli aynı şeyleri söylüyor; süreci hızlandıracağız, gerekli yerlere iletik vs. vs. Ümidi kestim bu sebepten. Kargoyu kabul edesim var açıkçası, çünkü normalde satıcı sisteme iade sebebini hasarlı ambalaj ve kullanılmış ürün olarak girmiş, canlı destekle görüştüğümde ise satıcının red sebebinin ürünün içindeki vidaların eksik olduğunu belirtmiş satıcı. Yani alenen yalan beyanda bulunuyor ben o paketi 1000 kez kontrol etmişimdir eksik var mı yok mu diye imkansız yani eksik parça gitmesi. Bu sebepten geri gönderilen paketi kabul edesim var, tabii kargo paketinin kılına dokunmayacağım alırken vşdeoya çekeceğim.

Tüketici her zaman haklıdır. Hepsiburada yardımcı olmaz ise THH yolundan ilerlemekten başka şansınız yok satıcı geri adım atmadığı sürece. Ürünü geri alıp almamamız bir şey değiştirmez. Geri almaz iseniz ya kargoda bekleyecek THH sonuçlanana kadar ya da onlara geri gidicek onlarsa size geri yollayacak. Süreç döngüye girecek yani. İkinci kez iade etmeyi deneyebilirsiniz. Belki denk gelen çalışanın gıcıklığına maruz kalmışsınızdır.
Yok hocam öyle büyük bi işletme değiller gibi, yani gıcık eleman direkt işletme sahibi :D thh konusunda ise bekliyorum bakalım ne zaman sonuçlanacak. Bu arada satıcı küçük bir ilde olduğundan, yani oradaki heyetle arası iyi olabileceğini düşünerek hakem heyetini seçerken kendi ilimdekini tercih ettim. Mantıklı bir harekettir umarım..
 
Son düzenleme: