Ryhmes

Uzman
Katılım
20 Ekim 2024
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Deepcool LT 520 sıvı soğutucu ve PNY RTX 4070 ekran kartı kullanıyorum.

Ancak fanlar çok gürültülü. BIOS dışı harici uygulama kullanarak biraz fan ayarlarını bozdum galiba. Çok gürültülü çalışıyor ve niyeyse FPS’ler çok düşük? Ne yapılmalı?
 
Deepcool LT 520 sıvı soğutucu ve PNY RTX 4070 ekran kartı kullanıyorum.

Ancak fanlar çok gürültülü. BIOS dışı harici uygulama kullanarak biraz fan ayarlarını bozdum galiba. Çok gürültülü çalışıyor ve niyeyse FPS’ler çok düşük? Ne yapılmalı?
Ayarları eski haline getirin.