Ben GTX 1000 serisinden RX 9070 XT'ye geçerken “40 kez, ihtiyacım var mı?” diye düşündüm. Nasıl bir ihtiyacı olabilir ki? 4000’den geçmek istiyor; VRAM dışında ne eksiği var ki bu kartın? RTX 7000/RX 11000'den önce bırakılmaz o kart tabi VRAM sıkıntısı başlamadığı sürece.
 
Son düzenleme:
Ben GTX 1000 serisinden RX 9070 XT'ye geçerken “40 kez, ihtiyacım var mı?” diye düşündüm. Nasıl bir ihtiyacı olabilir ki? 4000’den geçmek istiyor; VRAM dışında ne eksiği var ki bu kartın? RTX 7000/RX 11000'den önce bırakılmaz o kart tabi VRAM sıkıntısı başlamadığı sürece.
Biraz tüketim çılgınlığı gibi duruyor. İhtiyaç odaklı olduğunu düşünmüyorum.
 
Üstüne koyacağı fiyata bağlı. Sonuçta 9070 XT daha iyi kart. Fakat benim uğraşacağım iş değil. Bence kart değişiyorsan ciddi fark görmen lazım.