RTX 5070 Ti'a nasıl undervolt yapılır?

O daha aşağıya yuvarlar genelde 5-10 kadar sıkıntı yok oyunda kaç göründüğü önemli burası pek değil.
Hocam, verdiğiniz değerleri aşmam sorun olur mu? Mesela 950 Volt versek nasıl olur?

500 dediğiniz gibi biraz zor ama ben genede 500 yaptım. Crash yersem 450'ye çekerim. Hocam, bu arada crash yersek hangisini kısıyoruz? Voltaj mı kısalım yoksa yoksa 500 olan kısmı mı kısalım?

Kartım şu an testte 240 W çekiyor ve ortalama 73 derece. Sizce bu sıcaklık oranları normal mi?
 
Son düzenleme:
Stok voltaj zaten 1050 civarı falan UV yapmamışken NVIDIA bu kadar fahiş voltaj uyguluyor kartlara. Frekansı kısarsan daha iyi olur ama 50 50 düşürürsün. Sıcaklık normal.
 
Stok voltaj zaten 1050 civarı falan UV yapmamışken NVIDIA bu kadar fahiş voltaj uyguluyor kartlara. Frekansı kısarsan daha iyi olur ama 50 50 düşürürsün. Sıcaklık normal.
Hocam, 900'de kalsın o zaman. 900 voltaj ve 500 frekans veririm. Eğer hata alırsam 450 yapar yoluma bakarım doğru mu anladım?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…