O daha aşağıya yuvarlar genelde 5-10 kadar sıkıntı yok oyunda kaç göründüğü önemli burası pek değil.
Hocam, verdiğiniz değerleri aşmam sorun olur mu? Mesela 950 Volt versek nasıl olur?

500 dediğiniz gibi biraz zor ama ben genede 500 yaptım. Crash yersem 450'ye çekerim. Hocam, bu arada crash yersek hangisini kısıyoruz? Voltaj mı kısalım yoksa yoksa 500 olan kısmı mı kısalım?

Kartım şu an testte 240 W çekiyor ve ortalama 73 derece. Sizce bu sıcaklık oranları normal mi?
 
Son düzenleme:
Stok voltaj zaten 1050 civarı falan UV yapmamışken NVIDIA bu kadar fahiş voltaj uyguluyor kartlara. Frekansı kısarsan daha iyi olur ama 50 50 düşürürsün. Sıcaklık normal.