Katılım
29 Aralık 2023
Mesajlar
153
Beğeniler
64
Öncelikle herkese merhaba, ekran kartım: Inno3d Geforce Rtx 5070 Twın X2 Oc 12GB Gddr7 192BIT Dlss 4 Ekran Kartı
Güç kaynağım ise kasa ile birlikte gelmekte ve kullandığım kasa: XPG K Mesh Kyber 750W 80+ Gold Bilgisayar Kasası Siyah

Ben biraz deneme yanılma yaparak uzun zaman önce aldığım notum:
  • 5070 undervolt test
  • Default ayarlar 72 derece
  • 900mv 2900MHz maksimum 63 derece
  • 950mv 3050MHz maksimum 68 derece
  • 925mv 2900MHz maksimum 66 derece
  • 975mv 3000MHz maksimum 69 derece

    1782505623428.webp
  • Şu anda kullandığım ayarda bu şekilde, sağlıklı sıcaklık ve güç ilişkisi ile önerebileceğiniz bir ayar skalası varsa önerilerinize açığım. (Undervolt ayarımı PSU kablomu değiştirmeme gerek kalmayacak şekilde optimize etmeye özen göstermek istiyorum çünkü kablo değişikliği yapacak fırsata sahip değilim.)
    1782505817965.webp

Sistemin listesi:
  • ASUS Prime B650M-K
  • AMD Ryzen 5 7500F
  • XPG K Mesh Kyber 750W 80+ Gold Rainbow mATX/ATX kasa
  • Western Digital Blue SN5000 1 TB M.2 SSD
  • Thermalright Peerless Assassin 120 Digital Black ARGB TL-C12C-X28-S V2
  • Goodram IRDM Black 16 GB (2x16 GB) DDR5 6000MHz CL30
  • INNO3D RTX 5070 Twin X2 OC 12 GB

@Ayhan Dönmez hocam bu konuyada bilgilerinizi aktarırsanız çok memnun olurum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Öncelikle herkese merhaba, ekran kartım: Inno3d Geforce Rtx 5070 Twın X2 Oc 12GB Gddr7 192BIT Dlss 4 Ekran Kartı
Güç kaynağım ise kasa ile birlikte gelmekte ve kullandığım kasa: XPG K Mesh Kyber 750W 80+ Gold Bilgisayar Kasası Siyah

Ben biraz deneme yanılma yaparak uzun zaman önce aldığım notum:
  • 5070 undervolt test
  • Default ayarlar 72 derece
  • 900mv 2900MHz maksimum 63 derece
  • 950mv 3050MHz maksimum 68 derece
  • 925mv 2900MHz maksimum 66 derece
  • 975mv 3000MHz maksimum 69 derece

    Eki Görüntüle 260820
  • Şu anda kullandığım ayarda bu şekilde, sağlıklı sıcaklık ve güç ilişkisi ile önerebileceğiniz bir ayar skalası varsa önerilerinize açığım. (Undervolt ayarımı PSU kablomu değiştirmeme gerek kalmayacak şekilde optimize etmeye özen göstermek istiyorum çünkü kablo değişikliği yapacak fırsata sahip değilim.)
    Eki Görüntüle 260821

Sistemin listesi:
  • ASUS Prime B650M-K
  • AMD Ryzen 5 7500F
  • XPG K Mesh Kyber 750W 80+ Gold Rainbow mATX/ATX kasa
  • Western Digital Blue SN5000 1 TB M.2 SSD
  • Thermalright Peerless Assassin 120 Digital Black ARGB TL-C12C-X28-S V2
  • Goodram IRDM Black 16 GB (2x16 GB) DDR5 6000MHz CL30
  • INNO3D RTX 5070 Twin X2 OC 12 GB

@Ayhan Dönmez hocam bu konuyada bilgilerinizi aktarırsanız çok memnun olurum.

Ben 950 mV 3 GHz, +2000 Memory şeklinde kullanırdım. RTX 5070 için cuk oturuyor genelde. Fan devrini artırıp sıcaklık sorununu kısmen çözebilirsin, bu GPU'lar için çok dert değil. Zararı yok. Afterburner ayarlardan ''Force Constant Voltage'' tikli kalsın. @Alcheinz
 
Ben 950 mV 3 GHz, +2000 Memory şeklinde kullanırdım. RTX 5070 için cuk oturuyor genelde. Fan devrini artırıp sıcaklık sorununu kısmen çözebilirsin, bu GPU'lar için çok dert değil. Zararı yok. Afterburner ayarlardan ''Force Constant Voltage'' tikli kalsın. @Alcheinz
Abi dediğin işlemi nasıl yaparım ya bana baştan sona anlatma şansın var mı ben unuttum bu uygulamayı kullanmayı, nerden neyi ne yapmalıyım kısa bi açıklasan seni rahat bırakırım söz :)

Şuan 950mv 3050MHz olarak kullanıyormuşum çok fark eder mi 3000'e çekmem? Birde o fan devri olayını hiç bilmiyorum. @Ayhan Dönmez
 
Son düzenleme:
Abi dediğin işlemi nasıl yaparım ya bana baştan sona anlatma şansın var mı ben unuttum bu uygulamayı kullanmayı, nerden neyi ne yapmalıyım kısa bi açıklasan seni rahat bırakırım söz :)

Şuan 950mv 3050MHz olarak kullanıyormuşum çok fark eder mi 3000'e çekmem? Birde o fan devri olayını hiç bilmiyorum. @Ayhan Dönmez

Programın ayarlar kısmında var hepsi, sorunsuz yaparsın. Eğrilerinde sorun yok, 3 GHz olanı kullanmaya devam edebilirsin.