Fahrettin

Çalışkan
Katılım
14 Temmuz 2025
Mesajlar
29
Beğeniler
2
RX 9070 XT kartının 1440p Forza testlerine baktım, yaklaşık 170-190 FPS alıyorlar 9800X3D ile. Ben ise 7800X3D ile 270-300 FPS falan alıyorum, maksimum ayarlarda. Bu normal mi?
 
RX 9070 XT kartının 1440p Forza testlerine baktım, yaklaşık 170-190 FPS alıyorlar 9800X3D ile. Ben ise 7800X3D ile 270-300 FPS falan alıyorum, maksimum ayarlarda. Bu normal mi?

Tam olarak her şeyin aynı olduğundan emin olun. Arkadaşın dediği gibi ayarları Ultra yerine tek tek fulleyin. Video kısmında FSR falan olabilir onu MSAA ile değiştirin.
 
Tam olarak her şeyin aynı olduğundan emin olun. Arkadaşın dediği gibi ayarları Ultra yerine tek tek fulleyin. Video kısmında FSR falan olabilir onu MSAA ile değiştirin.

Tam olarak her şeyin aynı olduğundan emin olun. Arkadaşın dediği gibi ayarları Ultra yerine tek tek fulleyin. Video kısmında FSR falan olabilir onu MSAA ile değiştirin.
her şey en sonda ve ayarlarda hiç bir upscaling yok adrenaline de baktım afmf fsr falan hepsi kapalı 5080 ile kapışıyor yani anlayamadım?
 
Her şey en sonda ve ayarlarda hiçbir upscaling yok adrenaline de baktım AFMF FSR falan hepsi kapalı 5080 ile kapışıyor yani anlayamadım?

Öncelikle AMD zaten Forza Horizon'da çok daha üstün fakat buradaki sorun farklı. 9070XT ile o kadar FPS alma ihtimalin yok bir yerde başka bir ayar açık. Ayarlarda video kısmını SS atabilir misin?

Bu videodaki ayarları kullanabilirsin.