RX 9070 XT kartının 1440p Forza testlerine baktım, yaklaşık 170-190 FPS alıyorlar 9800X3D ile. Ben ise 7800X3D ile 270-300 FPS falan alıyorum, maksimum ayarlarda. Bu normal mi?
RX 9070 XT kartının 1440p Forza testlerine baktım, yaklaşık 170-190 FPS alıyorlar 9800X3D ile. Ben ise 7800X3D ile 270-300 FPS falan alıyorum, maksimum ayarlarda. Bu normal mi?
Tam olarak her şeyin aynı olduğundan emin olun. Arkadaşın dediği gibi ayarları Ultra yerine tek tek fulleyin. Video kısmında FSR falan olabilir onu MSAA ile değiştirin.
Tam olarak her şeyin aynı olduğundan emin olun. Arkadaşın dediği gibi ayarları Ultra yerine tek tek fulleyin. Video kısmında FSR falan olabilir onu MSAA ile değiştirin.
Tam olarak her şeyin aynı olduğundan emin olun. Arkadaşın dediği gibi ayarları Ultra yerine tek tek fulleyin. Video kısmında FSR falan olabilir onu MSAA ile değiştirin.
Öncelikle AMD zaten Forza Horizon'da çok daha üstün fakat buradaki sorun farklı. 9070XT ile o kadar FPS alma ihtimalin yok bir yerde başka bir ayar açık. Ayarlarda video kısmını SS atabilir misin?
Öncelikle AMD zaten Forza Horizon'da çok daha üstün fakat buradaki sorun farklı. 9070XT ile o kadar FPS alma ihtimalin yok bir yerde başka bir ayar açık. Ayarlarda video kısmını SS atabilir misin?