Bizden kötü olanlar varsa bizden iyi olanlar da var. Her zaman yukarı bakın, aşağıya değil. Bu mantaliteyle sahip insanlar daha çok kaybeder. İş veriyor diye başınıza koyduğunuz insanlar şimdi tepenize bindiler, günde 12 saat çalışıp 0 mesai parasıyla bir de 1 saat en az git gel ile hayatınızı geçirmek zorunda kalıyorsunuz, ev veriyor dediğiniz adamlar üzerinize çöktü o kazandığınız paranın tamamını tuvaletinde sifon olmayan evlere vermek zorundasınız. En basitinden bu hüzünlü animasyonları yapanlar da izlenmelerden cebine para indirir, sponsorlukları götürür. Böyle de bakarsınız.