Bizden kötü olanlar varsa bizden iyi olanlar da var. Her zaman yukarı bakın, aşağıya değil. Bu mantaliteyle sahip insanlar daha çok kaybeder. İş veriyor diye başınıza koyduğunuz insanlar şimdi tepenize bindiler, günde 12 saat çalışıp 0 mesai parasıyla bir de 1 saat en az git gel ile hayatınızı geçirmek zorunda kalıyorsunuz, ev veriyor dediğiniz adamlar üzerinize çöktü o kazandığınız paranın tamamını tuvaletinde sifon olmayan evlere vermek zorundasınız. En basitinden bu hüzünlü animasyonları yapanlar da izlenmelerden cebine para indirir, sponsorlukları götürür. Böyle de bakarsınız. :)
 
'Şikayet ettiğiniz yaşam, belki de başkasının hayalidir.'



20 yıldır aynı şekilde elinizdekinin değerini bilin diyerek kandırıldık zaten. Çok daha iyisini yapıp alabilecekken neden elimizdeki ile yetinelim? Bu kendimizi kısıtlamaktan başka bir şey değil.
 
Bizden kötü olanlar varsa bizden iyi olanlar da var. Her zaman yukarı bakın, aşağıya değil. Bu mantaliteyle sahip insanlar daha çok kaybeder. İş veriyor diye başınıza koyduğunuz insanlar şimdi tepenize bindiler, günde 12 saat çalışıp 0 mesai parasıyla bir de 1 saat en az git gel ile hayatınızı geçirmek zorunda kalıyorsunuz, ev veriyor dediğiniz adamlar üzerinize çöktü o kazandığınız paranın tamamını tuvaletinde sifon olmayan evlere vermek zorundasınız. En basitinden bu hüzünlü animasyonları yapanlar da izlenmelerden cebine para indirir, sponsorlukları götürür. Böyle de bakarsınız. :)
Video'nun vermek istediği mesaj bu değil ki. Herkes elindekinin daha iyisinin olması için hayaller kurarken küçük bir çocuğun sadece yürümek istemesi. En azından ben bu amaçla paylaştım.
 
Video'nun vermek istediği mesaj bu değil ki. Herkes elindekinin daha iyisinin olması için hayaller kurarken küçük bir çocuğun sadece yürümek istemesi. En azından ben bu amaçla paylaştım.
Bu benim sorunum değil, başkasının sorunu değil. Kimse kimseyi de düşünmek zorunda değil. Hayat veya doğa ne derseniz deyim adil olmayacak hiçbir zaman, bir şekilde kendinizi aşmanın yollarını aramak ve bulmanız gerekecek. O yapılan video bile bir facebook grubu sahibine ciddi bir trafik kazandırarak reklam kazandırabilir. Tabii hayatta her zaman kaybedecek olan kalbi yumuşaklar kendilerini ölüm sonrasıyla avutacaklar.
 
Hayata bakış açınıza göre değişir bu durumlar, zira bana kalırsa kendinizi sizin üstünüzdeki olan kişilerin nasıl üstüne çıkabilirim diye kafa yormamız gerekmekte olduğunu düşünüyorum.
 
Bunu direkt genel olarak ele almamak lazım. Sağlık konusunda her yerin sağlam, engelin yoksa bunun değeri paha biçilmez. Ama iş diğer türlü hayat kalitesine gelince, "onda var, bende yok" algısı oluşuyor. Yıllardan beridir var, evet.

Eldekinin kıymetini bilirken bir yandan "daha iyisi neden olmasın?" sorusu çakışıyor. Mesela Tofaş binen adam keyfinden binmez ya da eski yıkık dökük binada oturan biri sıfır daire ister, onu da elde etti mi villa ister, o da yetmedi mi konak, saray ister. Bunun sonu yok.

Ben de şöyle bir tane Ferrari F40, yanına Carrera GT isterim, bir tane de Akdeniz'de denize sıfır 10 dönüm villa :D.