- Katılım
- 17 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.643
- Makaleler
- 1
- Beğeniler
- 4.254
'Şikayet ettiğiniz yaşam, belkide başkasının hayalidir.'
Son düzenleyen: Moderatör:
'Şikayet ettiğiniz yaşam, belkide başkasının hayalidir.'
'Şikayet ettiğiniz yaşam, belki de başkasının hayalidir.'
Video'nun vermek istediği mesaj bu değil ki. Herkes elindekinin daha iyisinin olması için hayaller kurarken küçük bir çocuğun sadece yürümek istemesi. En azından ben bu amaçla paylaştım.Bizden kötü olanlar varsa bizden iyi olanlar da var. Her zaman yukarı bakın, aşağıya değil. Bu mantaliteyle sahip insanlar daha çok kaybeder. İş veriyor diye başınıza koyduğunuz insanlar şimdi tepenize bindiler, günde 12 saat çalışıp 0 mesai parasıyla bir de 1 saat en az git gel ile hayatınızı geçirmek zorunda kalıyorsunuz, ev veriyor dediğiniz adamlar üzerinize çöktü o kazandığınız paranın tamamını tuvaletinde sifon olmayan evlere vermek zorundasınız. En basitinden bu hüzünlü animasyonları yapanlar da izlenmelerden cebine para indirir, sponsorlukları götürür. Böyle de bakarsınız.![]()
Bu benim sorunum değil, başkasının sorunu değil. Kimse kimseyi de düşünmek zorunda değil. Hayat veya doğa ne derseniz deyim adil olmayacak hiçbir zaman, bir şekilde kendinizi aşmanın yollarını aramak ve bulmanız gerekecek. O yapılan video bile bir facebook grubu sahibine ciddi bir trafik kazandırarak reklam kazandırabilir. Tabii hayatta her zaman kaybedecek olan kalbi yumuşaklar kendilerini ölüm sonrasıyla avutacaklar.Video'nun vermek istediği mesaj bu değil ki. Herkes elindekinin daha iyisinin olması için hayaller kurarken küçük bir çocuğun sadece yürümek istemesi. En azından ben bu amaçla paylaştım.