Detaylar
Kim cevapladı?Alessandro Del Piero
Başarılı
- Katılım
- 4 Haziran 2025
- Mesajlar
- 1.552
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 919
Meslek lisesinde okuyorum. Bugün İBE sınavı oldum, o yüzden yok yazmadılar ama yarın yazarlar mı acaba? Çünkü benim tam 20 gün özürlü, 10 gün özürsüz devamsızlığım var. Bu yüzden soruyorum.
Bizim okul bilgilendirme yaptı. Son hafta yoklama almicaz diye. İstersen sorabilirsin.
- Katılım
- 20 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.270
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 27
- Beğeniler
- 5.465
Idareye sorun, bazen idare bunu acik acik soyleyebiliyor. En net bilgiyi idare verebilir cunku uygulama kismi okuldan okula biraz degiskenlik gosterebiliyor. Ama genel olarak salidan sonra hicbir okulun devamsizlik yazacagini dusunmuyorum.