Cheriel

Uzman
Katılım
31 Ocak 2025
Mesajlar
446
Beğeniler
62
Merhabalar.

TYT Matematik için Soner Akıncı'yı izlemeyi düşünüyorum ancak geometride tamamen sıfırım. Temel atmak ve netlerimi yükseltmek için YouTube'da kimi izlemem gerekiyor? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bıyıklı Matematik olabilir. Sıfır olanlar için ideal bir kanal genelde. Temelim var deseydin direkt Eyüp B bakılabilirdi.
 
Merhabalar.

TYT Matematik için Soner Akıncı'yı izlemeyi düşünüyorum ancak geometride tamamen sıfırım. Temel atmak ve netlerimi yükseltmek için YouTube'da kimi izlemem gerekiyor? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Kenan Kara-Mert Hoca(Sanırım bu sene videoları yenileyecek.) öneririm.
Kendini zorlarsan Eyüp B. veya Mahsum hocamı da öneririm. Mahsum hocam bilinmeyen cevherler kategorisinin başını çekiyor.
 
Kitabını bilerek sınava kısa süre kala çıkarıp absürt bir fiyatla satışa koyan, bu yüzden öğrencilerden linç yedi diye bütün videolarını katıla özel yapan ve katılın fiyatını 650 lira yapan adam o adam. Eğitimi/öğrencileri cüzdan olarak gören adam, keşfedilmesede olur.
 
Mükemmel anlatımı var fakat sınava 1 ay kala tüm soru çözüm videolarını üyelere özele çekmesi saçmaydı.
Diğer hocalar gibi ekonomik özgürlüğü iyi olan bir hoca değil, daha Acil yazarıyken de bunu söylemişti. YouTube'dan öyle ahım şahım para kazanamıyor, kitap satışları deseniz öğrenciler tanımadığı için yerlerde. Ben normal karşılıyorum artık.
ESŞ'nin de aynı mesela, tüm seviyelerde para vermen lazım. Mustafa Yağcı, onda da aynı.

Kitabını bilerek sınava kısa süre kala çıkarıp absürt bir fiyatla satışa koyan, bu yüzden öğrencilerden linç yedi diye bütün videolarını katıla özel yapan ve katılın fiyatını 650 lira yapan adam o adam. Eğitimi/öğrencileri cüzdan olarak gören adam, keşfedilmesede olur.
Siz sanırım Acil dönemindeki durumları bilmiyorsunuz dostlar, adam batmamak için bunları yaptığını defalarca açıkladı. Ben ders tarafına bakıyorum hâlen.

Şu sesi Mustafa Yağcı veya ESŞ'ye çıkaramayıp Mahsum hocaya çıkarmamız çok enteresan.
 
Diğer hocalar gibi ekonomik özgürlüğü iyi olan bir hoca değil, daha Acil yazarıyken de bunu söylemişti. YouTube'dan öyle ahım şahım para kazanamıyor, kitap satışları deseniz öğrenciler tanımadığı için yerlerde. Ben normal karşılıyorum artık.
ESŞ'nin de aynı mesela, tüm seviyelerde para vermen lazım. Mustafa Yağcı, onda da aynı.
Mahsum hocanın yarattığı izlenime tersti bu hareket isterse ekonomik durumu berbat olsun. Öğrencilerde doğal olarak hocanın ekonomik durumundan ziyade yaptığı şeyin etkisine bakıyor.

Net hatırlamıyorum ama Mahsum hoca bazı videolarında diğer YT hocalarını eleştiriyordu. Ana odakları reklam ve para olduğu için. İzlediği politika en baştan böyle olsaydı bu kadar eleştiri almazdı bence.
 
Şu sesi Mustafa Yağcı veya ESŞ'ye çıkaramayıp Mahsum hocaya çıkarmamız çok enteresan.
Fizikçi dışında diğeri kim tanımıyorum bile. Şimdi Moz Akademi en başından beri bunu söyleseydi bir problem yok. Ama sen özellikle kitabı sınava birkaç ay kala çıkarıp absürt bir fiyata satışa koyuyorsun, sırf öğrencileri almak zorunda bırakmak için. yetmiyor, bütün videolarını öğrencilere seni linçlediği için katıla özel yapıp katılımı da 650 lira yapıyorsun
 
Mahsum hocanın yarattığı izlenime tersti bu hareket isterse ekonomik durumu berbat olsun. Öğrencilerde doğal olarak hocanın ekonomik durumundan ziyade yaptığı şeyin etkisine bakıyor.

Net hatırlamıyorum ama Mahsum hoca bazı videolarında diğer YT hocalarını eleştiriyordu. Ana odakları reklam ve para olduğu için. İzlediği politika en baştan böyle olsaydı bu kadar eleştiri almazdı bence.
O da doğru da dediğim gibi, batmamak için bunu yapmayı seçti. Kendi kararı.

Fizikçi dışında diğeri kim tanımıyorum bile.
Mustafa Yağcı'yı nasıl tanımıyorsun? Tombik hafif kel yaşlı bi' matematikçi amcamız işte.
Şimdi Moz Akademi en başından beri bunu söyleseydi bir problem yok. Ama sen özellikle kitabı sınava birkaç ay kala çıkarıp absürt bir fiyata satışa koyuyorsun, sırf öğrencileri almak zorunda bırakmak için. yetmiyor, bütün videolarını öğrencilere seni linçlediği için katıla özel yapıp katılımı da 650 lira yapıyorsun
Tamam da kitabın içeriğinin büyük kısmının Acil ilişiğinde hazırlandığı gerçeği de var, Acil ilişiğinden tamamen çıkıp kitabı 0'dan temize çekip paylaşılması normal kalıyor. Fiyatlandırması absürt ona lafım yok ama Acil'den çıktıktan sonra kitabı 0'dan temize çekip satışa sunulmasının ardından linçlenmesinin anlaşılabilir tarafı yok.