Sistem performansı nasıl izlenir?

Katılım
12 Mart 2024
Mesajlar
3.353
Çözümler
2
Beğeniler
1.472
Arkadaşlar sistemden maksimum verim elde etmek istiyorum. Bildiğiniz bir rehber falan var mı? Afterburner kurdum. Driver güncellemelerini yapacağım. Başka ne yapmam gerekli? Sanki oyunlarda FPS düşük gibi geliyor uygun ayarları yapmama rağmen. MSI center'dakiler iş yapar mı?
 

Bellek bütünlüğü kapat christitus tech olması lazım ondan debloat yap XMP ReSize BAR aç process lassoda hangi oyuna giriyorsan CS gibi oyunlarda CPU 0 kapatmak FPS arttırır NVIDIA ayarları pek işe yaramıyor güç seçeneğide öyle.
 
Göz atabilirsin, burada epey program var:

 
Hocam hikayeli ve simülasyon oyunları oynarım. Rekabetçi oyun oynamam.

Çok karışık geliyor hocam. Afterburner'da aç dediğiniz ayarlar nedir standart kullanıcı için?
 
Hocam hikayeli ve simülasyon oyunları oynarım. Rekabetçi oyun oynamam.


Çok karışık geliyor hocam. Afterburner'da aç dediğiniz ayarlar nedir standart kullanıcı için?
CPU + GPU kullanımı ve sıcaklıkları, çektiği watt değerleri. Ortalama FPS ve 1% Low FPS. RAM kullanımları. Sanırım bunlar yeterli gibi.
 
Çok karışık geliyor hocam. Afterburner'da aç dediğiniz ayarlar nedir standart kullanıcı için?

Fazla karışık geldi ve Steam'den oynuyorsan, Steam'ın kendi overlayı da çok iyi bence. FPS'ten sıcaklığa kadar gösteriyor.
 
Fazla karışık geldi ve Steam'den oynuyorsan, Steam'ın kendi overlayı da çok iyi bence. FPS'ten sıcaklığa kadar gösteriyor.
Epic de var hocam.

CPU + GPU kullanımı ve sıcaklıkları, çektiği watt değerleri. Ortalama FPS ve 1% Low FPS. RAM kullanımları. Sanırım bunlar yeterli gibi.
VRAM, RAM kullanımı; GPU, CPU sıcaklığı yeterli mi? Diğer FPS türevlerini açmama rağmen gelmedi.
 
Epic de var hocam.

VRAM, RAM kullanımı; GPU, CPU sıcaklığı yeterli mi? Diğer FPS türevlerini açmama rağmen gelmedi.
Epic Games henüz o kadar gelişmedi, maalesef.

MSI Afterburner'da %1, 0.1 değerleri görmek için benchmark başlatman lazım. Bir de CS2'de de görmek için başlangıç komutu girmen gerekiyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Standart kullanıcı için yeterli. Burada mevzu biraz ''Neyi görmek istiyorsanız onu açın.'' a dönüyor. Ama dediğim gibi yeterli.
Değerler normal mi? inZOI oyunundayım. Her şey ultrada NPC kalabalıklığı dahil. DLAA ve FG açık. Ayrıca arada bir FPS yerlere düşüyor 10'a 20'ye.
i5 13400F, RTX 4060.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…