Arada bir FPS'in dibe vurmasının nedeni orada kocaman yazan 97° sanırım.Değerler normal mi? inZOI oyunundayım. Her şey ultrada NPC kalabalıklığı dahil. DLAA ve FG açık. Ayrıca arada bir FPS yerlere düşüyor 10'a 20'ye.Eki Görüntüle 259230
i5 13400F, RTX 4060.
Detaylar
Kim cevapladı?Yok masaüstü.VRAM darboğazı yiyor olabilirsin ayrıca o 97 CPU ne öyle? Laptop mu cihaz.
8 GB VRAM sorunu maalesef.VRAM darboğazı yiyor olabilirsin ayrıca o 97 CPU ne öyle? Laptop mu cihaz.
shiedae3
Başarılı
- Katılım
- 29 Ocak 2025
- Mesajlar
- 2.675
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 1.662
97 derecede buna sebep oluyordur masaüstünde çok anormal rakamlar.
Neden öyle oluyor hocam pek anlamadım.97 derecede buna sebep oluyordur masaüstünde çok anormal rakamlar.
Afterburner açmasam hiç fark etmeyecektim. GPU'dan oluyor zannediyordum.97 derecede buna sebep oluyordur masaüstünde çok anormal rakamlar.
shiedae3
Başarılı
- Katılım
- 29 Ocak 2025
- Mesajlar
- 2.675
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 1.662
Neden öyle oluyor hocam pek anlamadım.
Afterburner açmasam hiç fark etmeyecektim. GPU'dan oluyor zannediyordum.
Soğutucun stok olabilir veya bakım zamanı gelmiştir termal macunu değişmesi gerekir.
fortunee
Başarılı
- Katılım
- 14 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.506
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 910
Değerler normal mi? İnZOI oyunundayım. Her şey ultrada NPC kalabalıklığı dahil. DLAA ve Frame Generation açık. Ayrıca arada bir FPS yerlere düşüyor 10'a 20'ye.Eki Görüntüle 259230
i5 13400F, RTX 4060.
97 derece mi?..
Hiç değişmedim. 2.5 yıl oldu.Soğutucun stok olabilir veya bakım zamanı gelmiştir termal macunu değişmesi gerekir.
AC: Shadows hocam. Arada bir gene 90'a çıktı ama 100'e çıkmadı hiç.
Konuda var hocam ilk SS'te.@Winner, sistem özelliklerini paylaşır mısın? Ayrıca işlemci kullanımı öteki oyuna göre yarı yarıya bu yüzden daha soğuk çalışması normal ki 75 derece soğuk değil normal bir sıcaklık.
Yeni konular
-
-
Rehber Monitörler için temizlik seti önerisi
- DarthGorsoy
- Mesaj: 5
-
-
-
-
-