Guneyxz
Becerikli
Ocypus L34 almıştım fakat geldiğinde küçük bir yamuklukla geldi. Ayrıca içinde garanti belgesi de yoktu, sadece kullanım kılavuzu vardı. Son sayfasında da bir şey yoktu. Ayrıca kasamın üst tarafı 360 mm desteklemediği için (240 mm destekliyor) ön tarafın fanlarını söküp taktım. Böyle olunca da içeriye hava alan fan almıyor diye egzoz fanını ters çevirip yukarıya bir adet içeriye soğuk hava veren fan taktım. Sizce kasayı büyültsem sıcaklık düşer mi veya sıvı soğutmadaki hatalar sorun çıkartır mı ve fanların konumu iyi mi?
Yardımlarınız için teşekkürler.
Yardımlarınız için teşekkürler.