- Katılım
- 21 Aralık 2024
- Mesajlar
- 730
- Makaleler
- 2
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 556
Güzel oyun mu oynayan var mı?
Başka önerebileceğiniz 1.50 dolar altı oyun var mı?Bedava, alın gitsin. Güzel bir nişancılık oyunudur.
Başka önerebileceğiniz 1.50 dolar altı oyun var mı?
Oynadım bitirdim hocam.
Başka önerebileceğiniz 1.50 dolar altı oyun var mı?
Poly Bridge hariç hepsini oynadım bitirdim hocam maalesefHiç SAM 2 oynamadıysan süper bir oyun, çoğumuzun çocukluğunda doyamadığı oyundur.
20 cent çıkabiliyorsan Dying Light 1 biraz klasik ama söyleyeyim yine de.
Poly bridge olabilir chill takılmalık.
Portal 2 aralıksız oynayıp 8 saatte bitirdiğim oyundur şu an bedava bildiğin.