Plastik şişeyi ikiye bölüp bırakacaklar için söylüyorum; şişeyi yarıya kestikten sonra üstte keskin kısımlar kalıyor. Hayvanların boğazı acıyor, o keskin kısımları çakmakla eritip yumuşatın.
Ben bugün parkta olan kedilere ve köpeklere su verdim ama bir tanesi vardı, bayağı susuz kalmıştı, içim gitmişti resmen. Elimden geldiği kadarıyla su ve yiyecek koymaya çalışıyorum. Hayvan düşmanlarının bende yeri yok.