Ben bugün parkta olan kedilere ve köpeklere su verdim ama bir tanesi vardı, bayağı susuz kalmıştı, içim gitmişti resmen. Elimden geldiği kadarıyla su ve yiyecek koymaya çalışıyorum. Hayvan düşmanlarının bende yeri yok.

Kaba da gerek yok ortalık çöp dolu sağdan soldan kap ufak bir şey bulup pet şişeden su koyabilirsiniz.

En azından çöpün bir değeri olur.

Temiz kap koymakta her zaman fayda var, ben öyle yapmıyorum, her zaman temiz kap alıp o şekilde koyuyorum. Sonuç olarak çöpler mikrop yuvasıdır.
 
Yanına da bir yaş mama koyun. ❤️ Bir tarafına su bir tarafına yaş mama. 20 - 30 lira bir şey zaten her Bim'e gittiğinizde alın, arabanıza, evinize koyun kedişlerin ne zaman hayatınıza dahil olacağı da belli olmuyor çünkü. 😍😍 Bir de yaş mamada da kedişlerin ihtiyacı olan suyun büyük bir kısmı mevcut oluyor hem. 😺😺😍