Plastik şişeyi ikiye bölüp bırakacaklar için söylüyorum; şişeyi yarıya kestikten sonra üstte keskin kısımlar kalıyor. Hayvanların boğazı acıyor, o keskin kısımları çakmakla eritip yumuşatın.
 
Kaba da gerek yok ortalık çöp dolu sağdan soldan kap ufak bir şey bulup pet şişeden su koyabilirsiniz.

En azından çöpün bir değeri olur.
 
Ben bugün parkta olan kedilere ve köpeklere su verdim ama bir tanesi vardı, bayağı susuz kalmıştı, içim gitmişti resmen. Elimden geldiği kadarıyla su ve yiyecek koymaya çalışıyorum. Hayvan düşmanlarının bende yeri yok.

Kaba da gerek yok ortalık çöp dolu sağdan soldan kap ufak bir şey bulup pet şişeden su koyabilirsiniz.

En azından çöpün bir değeri olur.

Temiz kap koymakta her zaman fayda var, ben öyle yapmıyorum, her zaman temiz kap alıp o şekilde koyuyorum. Sonuç olarak çöpler mikrop yuvasıdır.