Katılım
10 Ocak 2025
Mesajlar
345
Beğeniler
95
Merhabalar,

Süperbox için Poynthing Xpol Serisi antenleri buldum ve ne kadar gereklidirler, parasını hakeder mi? 18K fiyatlanmış.

Bir yerlerde anten girişini yazılım ile kapattıklarını söyleyenler vardı. Eski sürümlerde mi geçerliydi bilmiyorum. Acaba bu yatırımı halihazırda o kadar parayı veriyorum bari verimli şekilde kullanayım dersem sağlıklı bir yatırım kararı almış olur muyum? Bir yıl bir yıldır. Ne kadar az başım ağrırsa o kadar iyi olur kafasındayım.

Türkiye'de bu tip bir cihaz aradım ama bulamadım. Bunun da alanında çok iyi olduğu söyleniyor. Youtube tarafında incelemelerini gördüm. Tabii ki Türkiye tarafında satışı yok. Ne dersiniz bu cihazlardan birini alıp olmazsa iade seçeneğini değerlendirmeli miyim?

@Recep Baltaş Bir konuda sizin bu tarz cihazların işe yaramadığı ile ilgili bir kişinin yorum yazdığını görmüştüm. Acaba sizin tecrübenize istinaden bu gibi cihazlarla ilgili kırma gibi işlerinizden dolayı sizlere de sormak isterim. En azından gittiğim yolun verimli olup olmadığını neye göre değerlendirirdiniz?

Teşekkürler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:


Bölgemdeki baz istasyonu yoğunluktan, mesafeden veya operatör kısıtlamalarından dolayı bu bölgeye zaten maksimum 50-60 Mbps civarı bir kapasite sunuyorsa, dünyanın en iyi antenini de taksam o 44 Mbps'lik hızım en fazla 48-50 Mbps olur. Asla 600 Mbps'e fırlamayacak. Belki ürünlerin ekosistemine bakınca deniz aşırı yerlerde uygun çözümler olabilirler diye düşünebilirim. İzlediğin videoları dün çok fazla deşifre ettim ve denemek de isterdim. Özellikle uygun fiyatlı olsalar denerdim ve iade ederdim. Hatta deneyip iade etsem kargo parası da benden olsun diyesim de var.

Daha yüksek binalara da çıktım ve 4mbit gibi hızları alınca en azından şükrediyorum. Bu hizmetlere bu paraları verdiğim için üzgünüm. İnşallah durumları düzeltirsem bu ülkeden taşınmalıyım. Teşekkürler.
 
Bölgemdeki baz istasyonu yoğunluktan, mesafeden veya operatör kısıtlamalarından dolayı bu bölgeye zaten maksimum 50-60 Mbps civarı bir kapasite sunuyorsa, dünyanın en iyi antenini de taksam o 44 Mbps'lik hızım en fazla 48-50 Mbps olur. Asla 600 Mbps'e fırlamayacak. Belki ürünlerin ekosistemine bakınca deniz aşırı yerlerde uygun çözümler olabilirler diye düşünebilirim. İzlediğin videoları dün çok fazla deşifre ettim ve denemek de isterdim. Özellikle uygun fiyatlı olsalar denerdim ve iade ederdim. Hatta deneyip iade etsem kargo parası da benden olsun diyesim de var.

Daha yüksek binalara da çıktım ve 4mbit gibi hızları alınca en azından şükrediyorum. Bu hizmetlere bu paraları verdiğim için üzgünüm. İnşallah durumları düzeltirsem bu ülkeden taşınmalıyım. Teşekkürler.
Neden kendinize bir anten yapmıyorsunuz?

yapanlara rastladım doğrusu ;)

photo_2026-04-25_19-41-28.webp photo_2026-04-28_20-25-14.webp

Ayrıca bu yöntemde çok işe yarıyor :) bizzat test edildi.
 

Dosya Ekleri

  • photo_2026-04-17_15-32-57.webp
    photo_2026-04-17_15-32-57.webp
    794,1 KB · Görüntüleme: 10
Neden kendinize bir anten yapmıyorsunuz?

yapanlara rastladım doğrusu ;)

Eki Görüntüle 261302Eki Görüntüle 261303

Ayrıca bu yöntemde çok işe yarıyor :) bizzat test edildi.
Neden bunu nasıl yaptığını bir not defterine "docs" olarak gereksinimleri ile birlikte bizimle paylaşmıyorsun. Rehber olarak okursam vereceğim ücretler canımı yakmaz. Tabii ki videolu olarak öncesi ve sonrası şeklinde farkı da görmek isterim. Bu durumda eğer emeğe değmiyorsa daha fazla nakit harcayıp profesyonel birşeyler almak daha mantıklı gelebilir. Bana bugün gönderilen videoda da anlatıldığı üzere anten takıldığında farklı şekilde aslında varolan çekimi de bozuyor. Cihazları saçma bir şekilde optimize etmişler.
 
Bende bir yerde gördüm olsa zaten paylaşırım emin olunuz.
Neden bunu nasıl yaptığını bir not defterine "docs" olarak gereksinimleri ile birlikte bizimle paylaşmıyorsun. Rehber olarak okursam vereceğim ücretler canımı yakmaz. Tabii ki videolu olarak öncesi ve sonrası şeklinde farkı da görmek isterim. Bu durumda eğer emeğe değmiyorsa daha fazla nakit harcayıp profesyonel birşeyler almak daha mantıklı gelebilir. Bana bugün gönderilen videoda da anlatıldığı üzere anten takıldığında farklı şekilde aslında varolan çekimi de bozuyor. Cihazları saçma bir şekilde optimize etmişler.