ysfayd57

Uzman
Katılım
30 Nisan 2025
Mesajlar
60
Beğeniler
21
Arkadaşlar selam, biraz uzun anlatacağım. Yardımcı olursanız sevinirim, şimdiden sağ olun.

Annem 1 yılı aşkın süredir Vodafone'lu. 22 Mayıs'ta 277 TL olan faturası kesildi ve tarifemizin süresine 20 gün kalmıştı. Müşteri hizmetleri aradı; 282 TL + 30 TL telsiz ücretiyle Total'de 312 TL'ye gelecekti, onayladık. Sonrasında SMS geldi; "30 Mayıs'tan 22 Haziran'a kadar 341 TL karşılığında yenilenmiştir" mesajı gelmiş ama annem okumamış. [1]

22 Haziran'da fatura 441 TL olarak gelmiş. 22 Mayıs'tan 30 Mayıs'a kadar vergi dahil 277 TL'lik faturadan 8 günlük kadar para keserse 71 TL eder. 30 Mayıs'tan 22 Haziran'a kadar ise vergi dahil 312 TL olan tarifeden 22 günlük ücret kesmesi gerekir, bu da 230 TL gibi bir para eder. Toplamı 300 TL gibi bir para ederken bizden 441 TL kesildi.

İşin komik kısmı, şu an taahhütlerim kısmında gelecek ay için faturanın 460 TL geleceği söyleniyor. Müşteri hizmetlerini aradık, "460 TL olarak gözüküyor" dedi. Şikayet kaydı açtıklarını ve arayacaklarını söylediler ama operatörlerimizin altyapısı rezil olduğu için ben bu işin uzayacağını düşünüyorum.

Bu tarz bir durum yaşadınız mı? Ne yapmam gerekiyor?
 
Bayiye gidip konuşun uygun farklı tarife varsa geçiş yaparlar.

620 TL cayma parası var her türlü o parayı alırlar müşteri hizmetleri şikayet kaydı açtık arayacağız dedi ama onunla alaaklı hiçbir mesajda gelmedi gerçekten çok iğrenç bir şey bunlar geçen senede Türk Telekom 600 TL olmaması gereken cayma bedeli çıkartmıştı mümkün olsa hiçbirini kullanmamda.
 
620 TL cayma parası var her türlü o parayı alırlar müşteri hizmetleri şikayet kaydı açtık arayacağız dedi ama onunla alaaklı hiçbir mesajda gelmedi gerçekten çok iğrenç bir şey bunlar geçen senede Türk Telekom 600 TL olmaması gereken cayma bedeli çıkartmıştı mümkün olsa hiçbirini kullanmamda.

Tarife değişikliğinde cayma bedeli ödemezsin.