- Katılım
- 1 Ocak 2024
- Mesajlar
- 1.986
- Çözümler
- 11
- Beğeniler
- 2.308
Merhabalar,
Çok uzatmadan gireyim konuya, bir sistem için HB üstünden Teknobiyotik satıcılı Cratos 1000W aldık. Geldiğinde, dış jelatini yırtık ve bir yüzüne (direkt kutu kartonunun) tamamen etiketler yapıştırılmış şekilde geldi. Önceden içi açılmış iade ürünüdür diyerekten iade talebi açtık ve yeni bir tane daha sipariş verdik. Yenisi geldiğinde de aynı şekilde geldi, jelatini yırtık, bir yüzü etiketlerle kaplı. Etiketler düz beyaz bu arada, yazı yok üstlerinde. Onun için de iade talebi oluşturduğumuzda bu sefer Teknobiyotik "Bu depomuzun yaptığı bir şey, yine alırsanız tekrar aynı şekilde gelir" gibisinden bir mesaj yolladı bize HB üstünden.
Bu PSU'yu geçmişte de sistemlerde kullandım, o zaman da distribütörü Teknobiyotik'ti ve böyle bir mevzu yoktu hiçbirinde. Yakın zamanda alışveriş yapmış olan, bu PSU'yu alan var mıdır, aynı şekilde mi geldi eğer varsa? @LH44 sistem önerilerinde bolca varsın, belki sen bilirsin Cratos'lu birisini.
@Şişman Adam better call Ersin abim, sana da minik bir sorum var.
Eğer gerçekten dedikleri gibiyse, jelatini açarak bu işlemi yapmaları ürünü B stok durumuna düşürmüyor mu, yani sıfır kutuluktan çıkartmaz mı?
Çok uzatmadan gireyim konuya, bir sistem için HB üstünden Teknobiyotik satıcılı Cratos 1000W aldık. Geldiğinde, dış jelatini yırtık ve bir yüzüne (direkt kutu kartonunun) tamamen etiketler yapıştırılmış şekilde geldi. Önceden içi açılmış iade ürünüdür diyerekten iade talebi açtık ve yeni bir tane daha sipariş verdik. Yenisi geldiğinde de aynı şekilde geldi, jelatini yırtık, bir yüzü etiketlerle kaplı. Etiketler düz beyaz bu arada, yazı yok üstlerinde. Onun için de iade talebi oluşturduğumuzda bu sefer Teknobiyotik "Bu depomuzun yaptığı bir şey, yine alırsanız tekrar aynı şekilde gelir" gibisinden bir mesaj yolladı bize HB üstünden.
Bu PSU'yu geçmişte de sistemlerde kullandım, o zaman da distribütörü Teknobiyotik'ti ve böyle bir mevzu yoktu hiçbirinde. Yakın zamanda alışveriş yapmış olan, bu PSU'yu alan var mıdır, aynı şekilde mi geldi eğer varsa? @LH44 sistem önerilerinde bolca varsın, belki sen bilirsin Cratos'lu birisini.
@Şişman Adam better call Ersin abim, sana da minik bir sorum var.
Son düzenleyen: Moderatör: