The Man From Earth

Üstün
Sosyal Locası
Katılım
1 Ocak 2024
Mesajlar
1.987
Çözümler
11
Beğeniler
2.310
Merhabalar,

Çok uzatmadan gireyim konuya, bir sistem için HB üstünden Teknobiyotik satıcılı Cratos 1000W aldık. Geldiğinde, dış jelatini yırtık ve bir yüzüne (direkt kutu kartonunun) tamamen etiketler yapıştırılmış şekilde geldi. Önceden içi açılmış iade ürünüdür diyerekten iade talebi açtık ve yeni bir tane daha sipariş verdik. Yenisi geldiğinde de aynı şekilde geldi, jelatini yırtık, bir yüzü etiketlerle kaplı. Etiketler düz beyaz bu arada, yazı yok üstlerinde. Onun için de iade talebi oluşturduğumuzda bu sefer Teknobiyotik "Bu depomuzun yaptığı bir şey, yine alırsanız tekrar aynı şekilde gelir" gibisinden bir mesaj yolladı bize HB üstünden.

Bu PSU'yu geçmişte de sistemlerde kullandım, o zaman da distribütörü Teknobiyotik'ti ve böyle bir mevzu yoktu hiçbirinde. Yakın zamanda alışveriş yapmış olan, bu PSU'yu alan var mıdır, aynı şekilde mi geldi eğer varsa? @LH44 sistem önerilerinde bolca varsın, belki sen bilirsin Cratos'lu birisini. :D

@Şişman Adam better call Ersin abim, sana da minik bir sorum var. 😇 Eğer gerçekten dedikleri gibiyse, jelatini açarak bu işlemi yapmaları ürünü B stok durumuna düşürmüyor mu, yani sıfır kutuluktan çıkartmaz mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
@The Man From Earth, daha öncelerinde Cratos'u @michaelscofield ile önerdiğimiz kişiler var lakin böyle bir geri dönüş almadık.

Ki stokta olmadığından beri -Aralık 2025- Enermax Revulation III, HP Performance FS vb. modelleri öneriyoruz.
Cratos'un stok sorunu çözüldüğünde de 8'den satılmaya başlamıştı.
 
@The Man From Earth, daha öncelerinde Cratos'u @michaelscofield ile önerdiğimiz kişiler var lakin böyle bir geri dönüş almadık.

Ki stokta olmadığından beri -Aralık 2025- Enermax Revulation III, HP Performance FS vb. modelleri öneriyoruz.
Cratos'un stok sorunu çözüldüğünde de 8'den satılmaya başlamıştı.
Güncelde Revo III'le aynı fiyatta hem 850W hem 1000W'lığı var stokta. Ben de o yüzden görünce yapıştım, 6200'e A tier PSU kolay çıkmaz. Revo III'ün 1000'liğinde de kablo sayısı problemi var zaten.

Eğer ikna olmazsak bunun normal durum olduğuna, iade edip NGDP Gold ya da Platimax II falan alacağız muhtemelen. Her türlü yaptıkları bence çirkin bir şey gerçi, amacın barkod kapatmaksa bile neden jelatin yırtıyorsun, üstüne yapıştırıp geçsene?
 
Merhaba Sesi Güzel :),

Ürün neden öyle gönderiliyor bilmiyorum ama Teknobiyotik'in yaptığı açıklama haklı bir gerekçe değil. Jelatini yırtık olan ve rastgele etiketlenmiş ürünü sıfır ürün kategorisine sokamayız kardeşim. Sizler teknik bilgiye benden daha fazla sahipsiniz ama sanırım bir PSU'nun önceden 1-2 kez bile olsa kullanıldığının teknik bir tespiti yapılamıyor. Hani örneğin SSD'de olduğu gibi kullanıldığına dair bir tespit yapılamıyordur muhtemelen. Yine de ambalajı, jelatini vs. açılmış/yırtılmış olması sıfır ürün olmadığını gösteren bir durumdur. Bu yüzden söylediğim gibi Teknobiyotik'in satış sonrasında yaptığı bu açıklama onu sorumluluktan kurtarmaz. Sorumluluktan kurtarması için bunu satış öncesinde tüketiciye bildirmesi gerekiyor. Tüketici daha en başında bunu bilerek satın alırsa o zaman Teknobiyotik sorumluluktan kurtulur. (Buradan Teknobiyotik'e de yol göstermiş olduk istemeden. :) )

Yine de anladığım kadarıyla sen 14 günlük iade süresinin içindesin. O yüzden hiç böyle bir tartışmaya dahi gerek kalmadan cayma hakkını kullanıp iade edebilirsin zaten kardeşim, biliyorsun. Bu noktada cayma hakkını kullanmayıp Teknobiyotik'in açıklamasına güvenmek sana kalmış tabii.

İçin rahat etmiyorsa 14 günlük sürenin içinde cayma hakkını kullan bence, kötü senaryoda açıkladığım sebeplerle zaten haklısın. THH'ye başvurmak zorunda kalırsan dürt beni, çözeriz. ;)
 
Merhaba Sesi Güzel :),

Ürün neden öyle gönderiliyor bilmiyorum ama Teknobiyotik'in yaptığı açıklama haklı bir gerekçe değil. Jelatini yırtık olan ve rastgele etiketlenmiş ürünü sıfır ürün kategorisine sokamayız kardeşim. Sizler teknik bilgiye benden daha fazla sahipsiniz ama sanırım bir PSU'nun önceden 1-2 kez bile olsa kullanıldığının teknik bir tespiti yapılamıyor. Hani örneğin SSD'de olduğu gibi kullanıldığına dair bir tespit yapılamıyordur muhtemelen. Yine de ambalajı, jelatini vs. açılmış/yırtılmış olması sıfır ürün olmadığını gösteren bir durumdur. Bu yüzden söylediğim gibi Teknobiyotik'in satış sonrasında yaptığı bu açıklama onu sorumluluktan kurtarmaz. Sorumluluktan kurtarması için bunu satış öncesinde tüketiciye bildirmesi gerekiyor. Tüketici daha en başında bunu bilerek satın alırsa o zaman Teknobiyotik sorumluluktan kurtulur. (Buradan Teknobiyotik'e de yol göstermiş olduk istemeden. :) )

Yine de anladığım kadarıyla sen 14 günlük iade süresinin içindesin. O yüzden hiç böyle bir tartışmaya dahi gerek kalmadan cayma hakkını kullanıp iade edebilirsin zaten kardeşim, biliyorsun. Bu noktada cayma hakkını kullanmayıp Teknobiyotik'in açıklamasına güvenmek sana kalmış tabii.

İçin rahat etmiyorsa 14 günlük sürenin içinde cayma hakkını kullan bence, kötü senaryoda açıkladığım sebeplerle zaten haklısın. THH'ye başvurmak zorunda kalırsan dürt beni, çözeriz. ;)
Daha yeni geldi, gerisin geri yollayacağız valla, kalanıyla TB uğraşsın yiyorsa :D