Fun Cooler 4 pro memnun eder mi sizce?
1752765679805.webp


Şunu kastetmiştim. Bu kaplamalı olan modeli biraz daha ısınıyor.
Fanlar hakkında çok deneyimli değilim. Yorumlara bakarak alın.
 
Guzel gorunuyor. Bir tavsiye konusu açın bence anlayanlar yardımcı olacaktır.

Zaman dolsun açacağım, biraz kurcaladım. Kısıtlama yok seçeneği dışında bir ayar göremedim. Root ile devre dışı bırakılabiliyormuş ama uğraşmak istemiyorum. En iyisi fan almak sanırım.
 
Zaman dolsun açacağım, biraz kurcaladım. Kısıtlama yok seçeneği dışında bir ayar göremedim. Root ile devre dışı bırakılabiliyormuş ama uğraşmak istemiyorum. En iyisi fan almak sanırım.
Konudan bağımsız, telefonun ekranı ile kasasının arasında açıklık var mı? Telefonu eğimli ve karanlık bir ortamda tam parlaklıkta test edin. Bende ekran kasa arasında açıklık vardı servis iade kararı verdi.
 
Konudan bağımsız, telefonun ekranı ile kasasının arasında açıklık var mı? Telefonu eğimli ve karanlık bir ortamda tam parlaklıkta test edin. Bende ekran kasa arasında açıklık vardı servis iade kararı verdi.

Ne demek istediğini anlayamadım. Ama yine de bir SS atacağım bir dakika.