Onun fiyati TEMU'da 200 TL, Amazon'da ise 2.000 TL.

Aynısı değil, kalite farkının hunharca fazla olduğuna yemin edebilirim.

Ben olsam yapmazdım. Uzun vadede sıkıntı çıkarır. Sürekli sıcak kalacak telefon, illa zararı vardır.

2 gün sonra soğutucu sipariş edeceğim, zaten çok uzun süreli oynamıyorum. 4 5 günden bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.
 
Aynısı değil, kalite farkının hunharca fazla olduğuna yemin edebilirim.



2 gün sonra soğutucu sipariş edeceğim, zaten çok uzun süreli oynamıyorum. 4 5 günden bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum.
Ben o kadar emin olmazdim. Cinliler gunduz Amerikan firmalari icin calisirken gece kendileri adina uretiyorlar. Amazon'un sattigini da Cinliler uretiyor. 🤭 200 TL denemek icin uygun bir fiyat. Cok daha "kaliteli gorunenleri" de var tabii. Bu da janjanli, manyetik olani. klipse bile ihtiyaci yok. Bu bile yari fiyatina. :)


Burada da tum urunler var.


Tanitim videosundaki gibi altinda gercekten buz olusturma potansiyeli var. Calisma mantigini da anlatayim, bilgi olarak o da dursun bari. Bunlara Peltier deniyor. Iki farkli metalin birlesiminden olusuyorlar. Elektrik verdiginde bir tanesi isinirken digeri asiri soguyor. Bir yuzeyden digerine isi transferi yapiyorlar yani. Hem isitma hem sogutma icin kullanilabliyor. Elde tasinan minik buzdolaplari var, icecek sogutmak icin. Onlarda kullanliyor yaygin olarak. Fan da o isinan kismi sogutmak icin, telefona direkt hava vermiyor yani. Amazon'da satilanda da bu yontem kullaniliyor.

Eger kendi yapmak isteyen varsa 200 TL'ye maledebilir. 5V Peltier module, 5x5cm aluminyum heatsink ve 5x5cm 5V fan alip birlestirecek sadece. Peltier modul ve aluminyum sogutucu arasina termal macun surmeyi unutmayin, yanar yoksa.
 
Son düzenleme:
Ben o kadar emin olmazdim. Cinliler gunduz Amerikan firmalari icin calisirken gece kendileri adina uretiyorlar. Amazon'un sattigini da cinliler uretiyor. 🤭 200 TL denemek icin uygun bir fiyat. Cok daha "kaliteli gorunenleri" de var tabii. Bu da janjanli, manyetik olani. Klipse bile ihtiyaci yok. Bu bile yari fiyatina. :)


Burada da tum urunler var.


Tanitim videosundaki gibi altinda gercekten buz olusturma potansiyeli var. Calisma mantigini da anlatayim, bilgi olarak o da dursun bari. Bunlara peltier deniyor. Iki farkli metalin birlesiminden olusuyorlar. Elektrik verdiginde bir tanesi isinirken digeri aşırı soguyor. Bir yuzeyden digerine isi transferi yapiyorlar yani. Hem isitma hem sogutma icin kullanilabliyor. Elde tasinan minik buzdolaplari var, icecek sogutmak icin. Onlarda kullanliyor yaygin olarak. Fan da o isinan kısmı sogutmak icin, telefona direkt hava vermiyor yani. Amazon'da satilanda da bu yontem kullaniliyor.

Eger kendi yapmak isteyen varsa 200 TL'ye maledebilir. 5V peltier module, 5x5cm aluminyum heatsink ve 5x5cm 5V fan alip birlestirecek sadece. Peltier modul ve aluminyum sogutucu arasina termal macun surmeyi unutmayin, yanar yoksa.

Sorun elime çabuk ulaşması aslında, o yüzden Amazon'dan almam en mantıklısı gibi, 2-4 hafta beklemek gibi bir zamanım yok maalesef.

Ben o kadar emin olmazdim. Cinliler gunduz Amerikan firmalari icin calisirken gece kendileri adina uretiyorlar. Amazon'un sattigini da cinliler uretiyor. 🤭 200 TL denemek icin uygun bir fiyat. Cok daha "kaliteli gorunenleri" de var tabii. Bu da janjanli, manyetik olani. Klipse bile ihtiyaci yok. Bu bile yari fiyatina. :)


Burada da tum urunler var.


Tanitim videosundaki gibi altinda gercekten buz olusturma potansiyeli var. Calisma mantigini da anlatayim, bilgi olarak o da dursun bari. Bunlara peltier deniyor. Iki farkli metalin birlesiminden olusuyorlar. Elektrik verdiginde bir tanesi isinirken digeri aşırı soguyor. Bir yuzeyden digerine isi transferi yapiyorlar yani. Hem isitma hem sogutma icin kullanilabliyor. Elde tasinan minik buzdolaplari var, icecek sogutmak icin. Onlarda kullanliyor yaygin olarak. Fan da o isinan kısmı sogutmak icin, telefona direkt hava vermiyor yani. Amazon'da satilanda da bu yontem kullaniliyor.

Eger kendi yapmak isteyen varsa 200 TL'ye maledebilir. 5V peltier module, 5x5cm aluminyum heatsink ve 5x5cm 5V fan alip birlestirecek sadece. Peltier modul ve aluminyum sogutucu arasina termal macun surmeyi unutmayin, yanar yoksa.

Bir de ortalama manyetik soğutucuların fiyatı 2000 3000 arası olunca 200 fiyat bandında bulabilmek pek mantıklı gelmedi bana.
 
Sorun elime çabuk ulaşması aslında, o yüzden Amazon'dan almam en mantıklısı gibi, 2-4 hafta beklemek gibi bir zamanım yok maalesef.
TEMU alisverisleri 10-11 gunde geliyor bana. Tabii siz bilirsiniz. Alternatif olarak elektronikten anlayan varsa yakininizda ustteki mesaji gosterek yaptirip cok daha ucuza da mal edeblirsiniz. Hem de ayni gun kullanirsiniz.

Sorun elime çabuk ulaşması aslında, o yüzden Amazon'dan almam en mantıklısı gibi, 2-4 hafta beklemek gibi bir zamanım yok maalesef.



Bir de ortalama manyetik soğutucuların fiyatı 2000 3000 arası olunca 200 fiyat bandında bulabilmek pek mantıklı gelmedi bana.
200 TL degil manyetik olan, o 786 TL + %60 vergi ile 1257 TL'ye geliyor.
 
TEMU alisverisleri 10-11 gunde geliyor bana. Tabii siz bilirsiniz. Alternatif olarak elektronikten anlayan varsa yakininizda ustteki mesaji gosterek yaptirip cok daha ucuza da mal edeblirsiniz. Hem de ayni gun kullanirsiniz.


200 TL degil manyetik olan, o 786 TL + %60 vergi ile 1257 TL'ye geliyor.
Benim attığım manyetik değil mi zaten?
 
Benim attığım manyetik değil mi zaten?
Hayir degil, sayfada "magnetic" olarak arattiginda yazmiyor zaten. Senin attigin FunCooler 4 modeli. Manyetik olansa Funcooler 5 Pro olan. O da kargo ile 78 dolara geliyor sanirim. Attigin sayfanin altinda var link. Zaten satis fiyati 50 dolar oldugu icin gumrukten gecmez ayrica.


Benim attigim son linkteki manyetik olan ise vergi dahil 30 dolara geliyor.

https://bitl.to/4qyn

 
Son düzenleme: