Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Yeni mesajlar
  • Sosyal'de ara
  • Sosyal kuralları
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • İnternet ve Web
  • Sosyal Medya ve Mesajlaşma
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

Threads hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Th3RealKayseriLee
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi Salı 23:09
  • Mesaj Mesaj 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 146
  • Etiketler Etiketler
    hakkında ne düşünüyorsunuz threads
Önceki
  • 1
  • 2
İlk Önceki 2

Sayfaya git

Detaylar

Kim cevapladı?
fvrukan

fvrukan

Üyecik
Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
24
Beğeniler
5
  • Bugün 07:48
  • #11
Troll hesaplar olmadığı sürece sosyal her şey güzel.
 
Cevapla Etiketle
Önceki
  • 1
  • 2
İlk Önceki 2

Sayfaya git

Benzer konular

laucsbscrytesxd
Sosyal medyaya kimlikle giriş dönemi hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • laucsbscrytesxd
  • 4 Nisan 2026
  • Sosyal Medya ve Mesajlaşma
5 6 7
Mesaj
63
Görüntüleme
2B
6 Nisan 2026
Şişman Adam
Şişman Adam
Th3RealKayseriLee
TikTok Kullananlar hakkında neler düşünüyorsunuz?
  • Th3RealKayseriLee
  • 26 Ocak 2026
  • Sosyal Medya ve Mesajlaşma
2
Mesaj
17
Görüntüleme
337
4 Nisan 2026
wisaoi
W
Dracula
Discord'un yeni arayüzü hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • Dracula
  • 26 Mart 2025
  • Sosyal Medya ve Mesajlaşma
2
Mesaj
18
Görüntüleme
530
27 Mart 2025
HDDKullanıyorum
HDDKullanıyorum
mrsi12
Threads neden hala açılmadı?
  • mrsi12
  • 13 Mart 2025
  • Sosyal Medya ve Mesajlaşma
Mesaj
3
Görüntüleme
221
13 Mart 2025
mrsi12
mrsi12
Paylaş:
Mastodon Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Telegram E-posta Google Link

Yeni konular

  • S
    Akvaryum kasa kullanıcıları sessizlikten memnun mu?
    • Shog
    • 49 dakika önce
    • Mesaj: 2
    Kasa
  • Payzer
    Sürprizbozan GTA VI çıkmadan başlayan tartışmalar ve oluşturulan fiyat algısı
    • Payzer
    • Bugün 07:30
    • Mesaj: 6
    GTA VI
  • RockyHighway79
    GTA VI'dan neler bekliyorsunuz?
    • RockyHighway79
    • Bugün 06:24
    • Mesaj: 7
    GTA VI
  • GeniusAlper
    Huawei BE3 Pro'da bufferbloat nasıl düşürülebilir?
    • GeniusAlper
    • Bugün 05:37
    • Mesaj: 0
    Ağ Donanımları
  • S
    3.200 TL'ye Bluetooth oyuncu kulaklığı önerisi
    • Saturwn_08
    • Bugün 02:45
    • Mesaj: 17
    Oyun Kulaklığı
  • Batinux
    FACEIT Linux'ta çalıştırılabilir mi?
    • Batinux
    • Bugün 02:31
    • Mesaj: 3
    GNU/Linux
  • ZCPS21
    Lord of The Mysterius 2. sezon fragmanı yayımlandı!
    • ZCPS21
    • Bugün 02:00
    • Mesaj: 0
    Anime / Manga
  • M
    MSI 274UPF monitörde alt kısımda çizgiler çıkma sorunu
    • Mert kaan almuhan
    • Bugün 01:39
    • Mesaj: 3
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • SF26
    İddia Playboi Carti ve Swedish House Mafia Türkiye'ye geliyor!
    • SF26
    • Bugün 01:18
    • Mesaj: 7
    Dünya ve Türkiye Gündemi
  • Koneko Toujou
    Birden fazla CSFloat hesabına tek bir Stripe hesabı bağlanabilir mi?
    • Koneko Toujou
    • Bugün 01:10
    • Mesaj: 2
    Counter-Strike

Yeni mesajlar

  • Valknut
    Ryzen 7 9800X3D & RX 9070 XT sistem için 27" OLED monitör önerisi
    • Valknut
    • 11 dakika önce
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • Lemrado
    GTA VI'nın fiyatlandırması hakkında ne düşünüyorsunuz?
    • Lemrado
    • 14 dakika önce
    GTA VI
  • ReloadingData
    Sürprizbozan GTA VI çıkmadan başlayan tartışmalar ve oluşturulan fiyat algısı
    • ReloadingData
    • 14 dakika önce
    GTA VI
  • Falconpolat
    GTA 6 ön siparişe açıldı!
    • Falconpolat
    • 17 dakika önce
    GTA VI
  • S
    GTA 6 için XBOX Series X alınır mı?
    • shruux
    • 20 dakika önce
    Konsol Tavsiyeleri
  • Falconpolat
    Akvaryum kasa kullanıcıları sessizlikten memnun mu?
    • Falconpolat
    • 24 dakika önce
    Kasa
  • Hiroo
    GTA VI'dan neler bekliyorsunuz?
    • Hiroo
    • 26 dakika önce
    GTA VI
  • G
    G.Skill 6400 MHz CL32 RAM gecikme değeri nasıl düşürülür?
    • Görkem5252
    • 27 dakika önce
    RAM
  • zfunc
    Router tavsiyesi
    • zfunc
    • 39 dakika önce
    Ağ Donanımları
  • YASEDEM
    Hangi forumları sevmiyorsunuz?
    • YASEDEM
    • 39 dakika önce
    Konu Dışı
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • İnternet ve Web
  • Sosyal Medya ve Mesajlaşma
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt