Remus Lupin
Üstün
- Katılım
- 7 Haziran 2024
- Mesajlar
- 1.011
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 13
- Beğeniler
- 569
Beni 2 ay önce yani 23 Nisan günü yemişim ve ban yediğimin farkında bile değildim. Neyse video yukarıda. Pembe renkli Scania benim bu arada. Videoda gözüküyor, o tümsek gibi yerden gayet yavaş geçiyordum ki bir anda tır sağ (benim kameramdan sola) doğru gitmiş. Yani kısaca bir bug oldu orada.
Sanırım kaydı atan arkadaş da ilk defa birisini banlatmanın heyecanı ile "RECOOORDEEEEED" falan yazdı, patladım orada... O değil de adama jumpscare atmışım. Yani tırın ön kısmı biraz havadayken öyle bir manevra imkansız.