Remus Lupin

Üstün
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
1.011
Makaleler
1
Çözümler
13
Beğeniler
570
Yer
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu


Beni 2 ay önce yani 23 Nisan günü yemişim ve ban yediğimin farkında bile değildim. Neyse video yukarıda. Pembe renkli Scania benim bu arada. Videoda gözüküyor, o tümsek gibi yerden gayet yavaş geçiyordum ki bir anda tır sağ (benim kameramdan sola) doğru gitmiş. Yani kısaca bir bug oldu orada.

Sanırım kaydı atan arkadaş da ilk defa birisini banlatmanın heyecanı ile "RECOOORDEEEEED" falan yazdı, patladım orada... O değil de adama jumpscare atmışım. Yani tırın ön kısmı biraz havadayken öyle bir manevra imkansız.
 
Öyle manevra yapan çok var, suç senin gözüküyor. Kaydın yoksa banın açılmaz. Aradan 2 ay geçmiş yapacak bir şey yok bitmesini bekleyeceksin.
 
Son düzenleyen: Moderatör:


Beni 2 ay önce yani 23 Nisan günü yemişim ve ban yediğimin farkında bile değildim. Neyse video yukarıda. Pembe renkli Scania benim bu arada. Videoda gözüküyor, o tümsek gibi yerden gayet yavaş geçiyordum ki bir anda tır sağ (benim kameramdan sola) doğru gitmiş. Yani kısaca bir bug oldu orada.

Sanırım kaydı atan arkadaş da ilk defa birisini banlatmanın heyecanı ile "recooordeeeeed" falan yazdı, patladım orada... O değil de adama jumpscare atmışım. Yani tırın ön kısmı biraz havadayken öyle bir manevra imkansız.


10 yılı aşkındır bu oyunu oynuyorum ilk defa böyle bir bug görüyorum şimdi video izleyince maalesef haksız değil hak etmişsin brom evet kaydı alan da kurallara uymadan hızlı şekilde oraya girmiş ama videoda direksiyonu adama doğru çevirmişsin gibi gözüküyor bu yüzden itiraz etsen bile meçhul. Tam bir adminleri göreve alırken soru sorulacak bir kayıt olmuş. Geçmiş olsun kanka tekrardan itiraz etmeyi unutma.
 
10 yılı aşkındır bu oyunu oynuyorum ilk defa böyle bir bug görüyorum şimdi video izleyince maalesef haksız değil hak etmişsin brom evet kaydı alan da kurallara uymadan hızlı şekilde oraya girmiş ama videoda direksiyonu adama doğru çevirmişsin gibi gözüküyor bu yüzden itiraz etsen bile meçhul. Tam bir adminleri göreve alırken soru sorulacak bir kayıt olmuş. Geçmiş olsun kanka tekrardan itiraz etmeyi unutma.
Hocam neden böyle bir şey yapayim ? Ayrıca direksiyon seti ile oynuyorum bir anda 900 dere çeviremem direksiyonu.
 
Hocam neden böyle bir şey yapayim? Ayrıca direksiyon seti ile oynuyorum bir anda 900 dere çeviremem direksiyonu.

Kankam zaten yazımı iyi okursan yapmışsın demiyorum. Video da öyle gözüküyor açıdan dolayı videoyu hatta 0.25 alıp defalarca baktım ama yok bug gözükmüyor. Sen orada Bug'a girmişsindir ama karşı tarafın videosunda tam tersi gözüküyor. Senin kendi kaydın yoksa cezanın bitmesini beklemek zorundasın.
 
Bunu kanıtlaman çoook zor, adam o kısımdan düz geçebiliyor, sen bir anda sola kırıyorsun gibi görünmüşsün.

Mecbur sürenin dolmasını bekleyeceksin.
 


Beni 2 ay önce yani 23 Nisan günü yemişim ve ban yediğimin farkında bile değildim. Neyse video yukarıda. Pembe renkli Scania benim bu arada. Videoda gözüküyor, o tümsek gibi yerden gayet yavaş geçiyordum ki bir anda tır sağ (benim kameramdan sola) doğru gitmiş. Yani kısaca bir bug oldu orada.

Sanırım kaydı atan arkadaş da ilk defa birisini banlatmanın heyecanı ile "recooordeeeeed" falan yazdı, patladım orada... O değil de adama jumpscare atmışım. Yani tırın ön kısmı biraz havadayken öyle bir manevra imkansız.


Yolda olduğunu düşün bir anda yukarıdan taş düşüyor ve sende o taşa çarpmamak için manevra alıyorsun ve bir tane aracın kafasına giriyorsun öyle düşün suçlusun tabii ki de ve bu videoyu çeken kişininde müzik zevki yokmuş.
 
Tamam, güzel hoş da adam niçin göndermiş ki? Bunun adama bir yararı var mı? Kaydedip gönderiyor, bir hasarda almamış gözüküyor zaten.

Ben böyle bir şey yaşasam çekip giderim, bir şey de demem ki oyun sonuçta, adam oyunu bozacak bir şey yapmadığı sürece sıkıntı yok.