TruckersMP'de haksız ban yedim

Videoyu detaylı izleyin. Ben bir anda sola uçmadan önce tırın önü havada. Yani havadayken bir anda sola dönüyorum. Anlatmak istediğim şey bu benim. Dediğim gibi ya haritada bir bug var, ya da ben buglandım.
 
Videoyu detaylı izleyin. Ben bir anda sola uçmadan önce tırın önü havada. Yani havadayken bir anda sola dönüyorum. Anlatmak istediğim şey bu benim. Dediğim gibi ya haritada bir bug var, ya da ben buglandım.
Haritada bir bug yok. Yüksek hızla geçerseniz bu kaçınılmaz bir durum. Araç zıplamış.

Tamam, güzel hoş da adam niçin göndermiş ki? Bunun adama bir yararı var mı? Kaydedip gönderiyor, bir hasarda almamış gözüküyor zaten.
Oyun zevkini bozduğu için. Kurallar açık.


Forum üzerinde düşünün;

Siz yazım yanlışı yapıyorsunuz, bana bir zararınız yok. Ama uymanız gereken kurallar var. Sonucuna katlanırsınız.
 
Oyun mu benim zevkimi bozmuş yoksa o bug mu. O kadar yolu tekrar gitmiştim...

Neyse, ilk banım olduğu için 7 gün mü ne yemişim, fark etmedim bile. Yani sorunu anlatmaya çalıştım, bazılarımız anlamadı niyese. İyi forumlar herkese.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…