Remus Lupin
Üstün
- Katılım
- 7 Haziran 2024
- Mesajlar
- 1.011
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 13
- Beğeniler
- 570
sola kırmadım ki. Tırın önü havadayken sola nasıl kırayim ?Hata sende, adam hizli gidiyor evet de sen neden bir anda sola kiriyorsun?![]()
sola kırmadım ki. Tırın önü havadayken sola nasıl kırayim ?Hata sende, adam hizli gidiyor evet de sen neden bir anda sola kiriyorsun?![]()
Haritada bir bug yok. Yüksek hızla geçerseniz bu kaçınılmaz bir durum. Araç zıplamış.Videoyu detaylı izleyin. Ben bir anda sola uçmadan önce tırın önü havada. Yani havadayken bir anda sola dönüyorum. Anlatmak istediğim şey bu benim. Dediğim gibi ya haritada bir bug var, ya da ben buglandım.
Oyun zevkini bozduğu için. Kurallar açık.Tamam, güzel hoş da adam niçin göndermiş ki? Bunun adama bir yararı var mı? Kaydedip gönderiyor, bir hasarda almamış gözüküyor zaten.
Oyun mu benim zevkimi bozmuş yoksa o bug mu. O kadar yolu tekrar gitmiştim...Haritada bir bug yok. Yüksek hızla geçerseniz bu kaçınılmaz bir durum. Araç zıplamış.
Oyun zevkini bozduğu için. Kurallar açık.
Forum üzerinde düşünün;
Siz yazım yanlışı yapıyorsunuz, bana bir zararınız yok. Ama uymanız gereken kurallar var. Sonucuna katlanırsınız.