Türkiye'de satılan retro el konsolları

Bildigim en iyi marka Mobapad Switch icin ama piyasasina bakmadim.
 
Rg 477v 22 bin TL edecek cihaz değil hocam hele 406v ye girmiyorum bile unisoc zımbırtısı. Hayır Switch OLED'e falan yakın fiyatı olsa anlarımda Switch orijinal donanım olduğu için kaliteli oyun konusunda daha potansiyel bir cihaz olmasına rağmen rg 477V'ye ROG Ally parası falan vermek abartı.

Bunu alabilirsin. H700 cipi bu fiyata gayet iyi. PSP God of War bile oynarsin Tweak yaparak. Rengi yanlış gostermisler bu arada. Asil rengi bu. Transparan siyah.

Eki Görüntüle 259333
Bak bu olabilir ama diğerleri için o fiyatlar çok overprice.

Telefonu ve tableti gamepad yapiyor diye biliyorum. Fakat batarya acisindan emulasyon icin optimize edilmiyor cogu Android cihaz. Snapdragon bu konuda tercih edilmesi gereken cipset turu mesela Apple silicon, Exynos, MTK'ya kiyasla.
SD'nin asıl olayı batarya optimizasyonu değil de turnip driver'ıdır. Örnek verecek olursam artık yaşlandı diyebileceğimiz 865 bile turnip sayesinde yeni nesil MediaTek'lere kafa tutacak kadar FPS alıyor optimizasyon bu konuda çok önemli.

Bende linyuvo vardı bir modeli hall effect ama hangisi hatırlamıyorum. TR de 10 yılda bir düşüyor memnundum.
Modeli buldum KS31 modeliymiş, hatta konusunu da açmışım. https://techolay.net/sosyal/konu/gamepadin-gercek-hall-effect-olup-olmadigi-nasil-anlasilir.111070/
 
Son düzenleme:
Onerin var mi baska? Yani bunlar alinmaz ama bu alinir dedigin bir Anbernic, Retroid vs. cihaz var mi?
 

Teşekkürler hocam. Joyconum bozuk sıkıntı çıkarabiliyor. Mario oynarken ısırmışlığım var o derece sinir ediyor yani. Yüksel ihtimalle bekleyemem o yüzden ama teşekkürler yine de.
 
Onerin var mi baska? Yani bunlar alinmaz ama bu alinir dedigin bir Anbernic, Retroid vs. cihaz var mi?

TR'de diyorsak TR direk kazık ona yapabilecek bir şey yok ama rg28xx/rg35xx+ veya hatta veya değil mümkünse yani varsa RG35xx h olabilir. Zaten bu cihazların çoğu eğer TR'den alacaksan ve arada büyük bir fiyat farkı yoksa öyle manyak emülasyon gücü farkına sahip değiller.
Sıfırına göre söylediğini varsayıp ona göre konuşuyorum bu arada.
 
Alınabilecek en ucuz olarak ne vardir hocam? Buna benzer bir şey alasim var Mario acsin yetiyor, beklentim yok.

Hocam 'Mario açsın yetiyor' ise SUP alın. Bende de var 400 oyunlu ama 350 aynı oyun değil, 400 farklı oyun. Ninja turtles Mario'nun bütün serisi vb var. Hem de ucuz.


Gemini logosunu kırpsaydı bari.

Gemini logosu olmasaydı bile alınmaz.

 
Görmüştüm hocam ama alasım gelmedi.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…