Detaylar
Kim cevapladı?BeyazAslan
Becerikli
- Katılım
- 28 Ekim 2025
- Mesajlar
- 134
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 56
Keenetic markasında vardı. Hatta Recep Baltaş yakında bir inceleme videosu yayınlamıştır bir modeli için.
Son düzenleyen: Moderatör:
Liguori
Yetkin
- Katılım
- 26 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.131
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 11
- Beğeniler
- 1.014
Tavsiye etmem. Artık bir anlamı kalmadı çünkü TurkNet tarafından 1G'ye limitleme geldi.
Kendim şu an Keenetic Hero ve Huawei SFP ile kullanıyorum. Tatmin edici. Ama öyle "vay beee" dedirttirecek bir şey değil. Ayrıca QoS performansı iyi değil.
Tek artısı şu. Eğer SFP portlu bir router alırsanız ONT'den kurtulmuş oluyorsunuz ve prize bağlanması gereken sadece bir cihaz oluyor. Bu lazımsa mantıklı. Ben zaten bu yüzden almıştım. 6'lı prize ONT ile yer yoktu
Kendim şu an Keenetic Hero ve Huawei SFP ile kullanıyorum. Tatmin edici. Ama öyle "vay beee" dedirttirecek bir şey değil. Ayrıca QoS performansı iyi değil.
Tek artısı şu. Eğer SFP portlu bir router alırsanız ONT'den kurtulmuş oluyorsunuz ve prize bağlanması gereken sadece bir cihaz oluyor. Bu lazımsa mantıklı. Ben zaten bu yüzden almıştım. 6'lı prize ONT ile yer yoktu
emircankaraca
Çalışkan
- Katılım
- 8 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 23
- Beğeniler
- 8
İlk başta Huawei MA5671a + Keenetic Hero kullanıyordum. Sonrasında router olarak MikroTik RB5009'a geçtim.
Önerir miyim? Ağ işlerine meraklı değilseniz pek gerek yok. MikroTik daha fazla uğraş ve ayar istiyor. Ben hobi amaçlı geçtiğim için memnunum.
Önerir miyim? Ağ işlerine meraklı değilseniz pek gerek yok. MikroTik daha fazla uğraş ve ayar istiyor. Ben hobi amaçlı geçtiğim için memnunum.