SkyMoon

Uzman
Katılım
13 Temmuz 2024
Mesajlar
10
Beğeniler
0
Eskiden faremi veya kulaklığımı şarj ettiğimde normal sürede doldururken şimdi saatlerce bekliyorum, sanki yavaşlamışlar gibi. Bu sorun neden olur? Arka ve ön bütün USB portlarında aynı sıkıntı var. Hangisine taktıysam eskisine göre çok daha yavaş şarj ediyorlar.
 
Standart USB 2 ve 3 portları sırasıyla 500 / 900 miliamper enerji verebilir. Birçok bilgisayar üreticisi bazı portları özelleştirerek daha yüksek enerji çıkışı almanızı sağlayabiliyor, bu portlardan varsa onlara takıp şarj etmeyi deneyin. Kullandığınız bilgisayar ve şarj ettiğiniz ürünlerin modeli ile ilgili biraz daha bilgi verebilirseniz başka öneriler sunan olabilir.
 
Eskiden faremi veya kulaklığımı şarj ettiğimde normal sürede doldururken şimdi saatlerce bekliyorum, sanki yavaşlamışlar gibi. Bu sorun neden olur? Arka ve ön bütün USB portlarında aynı sıkıntı var. Hangisine taktıysam eskisine göre çok daha yavaş şarj ediyorlar.
Ekipmanların eskidiği için pil sağlıkları düşmüştür; UBS portların tümü aynı hatayı verecek değil.
 
Standart USB 2 ve 3 portları sırasıyla 500 / 900 miliamper enerji verebilir. Birçok bilgisayar üreticisi bazı portları özelleştirerek daha yüksek enerji çıkışı almanızı sağlayabiliyor, bu portlardan varsa onlara takıp şarj etmeyi deneyin. Kullandığınız bilgisayar ve şarj ettiğiniz ürünlerin modeli ile ilgili biraz daha bilgi verebilirseniz başka öneriler sunan olabilir.
Bilgisayar özellikleri:
İşlemci: i5 10400F
Ekran kartı: NVIDIA GTX 1050 Ti
RAM: 16 GB DDR4 2666 MHz
Anakart: Asus Prime H410M-A
PSU'nun ne marka model olduğunu hiçbir şeyini bilmiyorum; sistem eski ve hazır sistem olduğu için bilinmeyen bir markanın PSU'su yüksek ihtimalle. Ekipmanlarda mouse olarak GPX2, kulaklık olarak da G733 var.
Ekipmanların eskidiği için pil sağlıkları düşmüştür; UBS portların tümü aynı hatayı verecek değil.
Az önce kulaklığı adaptörle prize bağlayıp şarj etmeyi deneyeyim dedim ve normal dolması gerektiği sürede doldu; yani ekipmanlarda sorun olduğunu düşünmüyorum. Acaba anakartta falan sorun olma ihtimali var mıdır?