KekBekçisi

Çalışkan
Katılım
1 Ekim 2025
Mesajlar
41
Beğeniler
4
Bakım ürünleri ve yolları hakkında bilgim 0. Öğrenmeye çalışıyorum. Vücut tıraşı için jilet mi daha iyidir tıraş makinesi mi daha iyidir bilmiyorum ama bir şey almam lazım. Hangisi daha kolay diyorsanız onu alayım. Bir de sakallarımı her gün sıfırlamak istiyorum, hiç sevmiyorum. Onun için de jilet mi alayım tıraş makinesi mi alayım söyler misiniz? Belirli bir bütçem yok F/P ürünler önerirseniz sevinirim.
 
Hem sakal hem vücut için 1 yıldır kullanıyorum, taş gibi makine. en ufak takılma vs. yapmıyor, sıfıra yakın kesim yapıyor, daha ilk bıçak takılı körlenme falan olmadı. Bunu al kafan rahat yıllarca kullan.

Pahalı geldi hocam.
 
Hocam, Philips böyle aletlerde en iyilerinden. Biraz pahalıdır ama taş gibidir. 7-8 senedir sorunsuz kullandığım aletleri var Philips'in.
 
Hem sakal hem vücut için 1 yıldır kullanıyorum, taş gibi makine. en ufak takılma vs. yapmıyor, sıfıra yakın kesim yapıyor, daha ilk bıçak takılı körlenme falan olmadı. Bunu al kafan rahat yıllarca kullan.

Özel bölgeleri de takılmadan alıyor mu ve 0'mı alıyor? Burun aparatı da olsa alırdım muhtemelen
 
Ben berberdeki makineyi beğenmiştim bayağı 0 kesiyordu. Berebr getirtti aynı yerden markası powertec galiba veya Çin malı farklı bir marka. Çok memnunum bakınca atarım ismini. Önceden Philips vardı bende ama sakalı 0 kesmiyordu bayağı kötüydü.