Özel bölgeleri de takılmadan alıyor mu ve 0'mı alıyor? Burun aparatı da olsa alırdım muhtemelen.

Burun aparatı çok ucuz fiyatlara Temu'da satılıyordu, almadığıma pişman oldum ben de. Evet neredeyse sıfır ayarında alıyor, takılma vs. yok.

Ben berberdeki makineyi beğenmiştim bayağı 0 kesiyordu. Berebr getirtti aynı yerden markası powertec galiba veya Çin malı farklı bir marka. Çok memnunum bakınca atarım ismini. Önceden Philips vardı bende ama sakalı 0 kesmiyordu bayağı kötüydü.

Powertec Philips kadar sıfıra yakın kesemiyor ve ister istemez tek tük de olsa takılma yapıyor. Ama One Blade'e göre daha hızlı kesiyor. Her iki makineye de sahibim, ikisinden de memnunum fakat One Blade diğerine göre 2 adım daha önde.
 
Sekiz senedir falan Philips all-in-one tıraş makinesini kullanıyorum, hala sapasağlam duruyor. Sonra one blade olanı aldım o da yüz için gayet iyi. Philips bu işi yapıyor. Önerilir.