Evet Windows 11 deneme sürümü kuruluydu. Bende ellemedim.

Format atarak kendiniz kurun Windows'u. Arkadaşıma yaklaşık birkaç yıl önce bir sistem toplamıştık. İçerisinde test için kurulan Windows 10 vardı ve saçma sapan davranıp duruyordu. Kendimiz sıfırdan düzgünce kurduk ve problemleri düzeldi.

Windows 11 mi kurmak istiyorsunuz? 10 istiyorsanız elimde yıllardır kullandığım ve farklı bilgisayarlara kurduğum gereksiz çer çöpten arındırılmış 10 iso'su var. 11 istiyorsanız da stock haliyle kullanmanızı önermem. Bloated mess resmen.
 
Format atarak kendiniz kurun Windows'u. Arkadaşıma yaklaşık birkaç yıl önce bir sistem toplamıştık. İçerisinde test için kurulan Windows 10 vardı ve saçma sapan davranıp duruyordu. Kendimiz sıfırdan düzgünce kurduk ve problemleri düzeldi.

Windows 11 mi kurmak istiyorsunuz? 10 istiyorsanız elimde yıllardır kullandığım ve farklı bilgisayarlara kurduğum gereksiz çer çöpten arındırılmış 10 iso'su var. 11 istiyorsanız da stock haliyle kullanmanızı önermem. Bloated mess resmen.
Tamamdır kurayım hemen. Bu sorun bilgisayarı aldığım haftadan beri devam ediyor. Ancak aralıklı olarak gerçekleşiyor. Hangi İSO'yu önerirsiniz?
 


Burada bugün bir arkadaşımız alıntısını yapmıştı. Önceden yüklemiştim ben bunu. Linkteki mesajıma gidin, oradan iso'yu indirin. Kurar kurmaz zaten halihazırda kurulu olan Windows 11'e göre sistem tepkiselliği konusundaki farkı hissedeceksiniz. Ardından yapmanız gereken tek şey 5600G sürücüsünü ve chipset sürücülerini kurmak.

11 istiyorsanız da stock 11 kurulumu + Playbook öneririm.