Linux'tan Windows 10'a geçiş yaptım. Bilgisayar açılırken GNU GRUB ekranı geliyor. Daha sonra Boot menüsünden Windows'u seçip o şekilde Windows'a erişebiliyorum. Sebebi nedir? Çift işletim sistemi mi kurulu şuan? Sadece Windows'u nasıl bırakabilirim?
Linux'tan Windows 10'a geçiş yaptım. Bilgisayar açılırken GNU GRUB ekranı geliyor. Daha sonra Boot menüsünden Windows'u seçip o şekilde Windows'a erişebiliyorum. Sebebi nedir? Çift işletim sistemi mi kurulu şuan? Sadece Windows'u nasıl bırakabilirim?
Boot menüsünde ayrı Ubuntu Linux kısmı da vardı. Flash'ta tek Windows vardı. Kurulum ekranında bütün diskleri silip devam etmiştim ama olmamış herhalde.
Boot menüsünde ayrı Ubuntu Linux kısmı da vardı. Flash'ta tek Windows vardı. Kurulum ekranında bütün diskleri silip devam etmiştim ama olmamış herhalde.
Eki Görüntüle 259331
Ubuntu'nun olduğu kısmı sildim. Başka silmem gereken bir şey var mı?