Çözüldü Windows 11 LTSC'de "ms-gamebar edinin" uyarısı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Livo
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 178
  • Etiketler Etiketler
    hatası w11
Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
2.601
Makaleler
4
Çözümler
18
Beğeniler
2.067
Yer
Asphodel




BAT regedit dosyaları vs. denedim hepsini ama çözülmüyor. Her oyuna girdiğimde çıkıyor.
 
Başlat menüsünden Ayarlar (Windows + I) > Oyunlar > Oyun Çubuğu sekmesine gidin ve devre dışı bırakın.

 
Başlat menüsünden ayarlar (Windows + ı) > oyunlar > oyun çubuğu sekmesine gidin ve devre dışı bırakın.




Kapalı hocam.

Çalıştırdım, biraz kurcalayayım; diğer bat dosyalarında reset atınca tekrar çıkmaya başlıyordu.
 
Çalıştırdım, biraz kurcalayayım; diğer bat dosyalarında reset atınca tekrar çıkmaya başlıyordu.
Aynen dene bi' bu kalıcı oluyordu, gamebar ile ilgili tüm bildirimleri kapatıyor.

@Livo çözüldüyse çözüm olarak işaretler misin?

 
Son düzenleme:
Microslop işte. Her şeyi sisteme gömme huyları yüzünden oyun açıldığında olmayan gamebarı arıyor garibim. Allah aşkına LTSC kuran ne yapsın oyunla alakalı komponentleri. İsteyen kurar zaten.
 
Xbox servislerinfrn kaynaklı çıkıyor. Servisler yükleninvr o hata gelmiyor. Ben normalde kaldırıyorıö bende de çıkıyor.
 
PowerShell'i yönetici olarak açıp şu komutları denediniz mi?
Kod:
reg add HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\GameDVR /f /t REG_DWORD /v "AppCaptureEnabled" /d 0
reg add HKEY_CURRENT_USER\System\GameConfigStore /f /t REG_DWORD /v "GameDVR_Enabled" /d 0
 
Microslop işte. Her şeyi sisteme gömme huyları yüzünden oyun açıldığında olmayan gamebarı arıyor garibim. Allah aşkına LTSC kuran ne yapsın oyunla alakalı komponentleri. İsteyen kurar zaten.
Google, Android'de her şeye entegreli olduğu için kaldıramıyorsak, Google servislerini kaldırsak bu sefer çoğu uygulama çalışmıyorsa Microsoft'da aynı habitatı yaratmaya çalışıyor, en az 20 yıldır çalışan oyunlar şimdi Xbox servisleri olmadan oyunu kullanılamaz hale getirip, bunu bir zorunlulukmuş gibi bir algı yaratmaya çalışıyorlar, aynı Google'ın Android'de yaptığı gibi, tamamen iç içe bir sistem yaratıp vazgeçilemez ve kaçınılamaz bir şey oturtmak istiyorlar. İyi ki alternatifleri var ki (linux) bu kadar ileriye gidemiyorlar, Android tarafı tamamen kaybedilmiş durumda, adamlar APK kurmayı kaldıracak kimse bir şey yapamayacak, anca imza toplarlar, tekel çünkü, cihaza farklı bir işletim sistemi kuramazsın zaten.
 
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…