Microslop işte. Her şeyi sisteme gömme huyları yüzünden oyun açıldığında olmayan gamebarı arıyor garibim. Allah aşkına LTSC kuran ne yapsın oyunla alakalı komponentleri. İsteyen kurar zaten.
Microslop işte. Her şeyi sisteme gömme huyları yüzünden oyun açıldığında olmayan gamebarı arıyor garibim. Allah aşkına LTSC kuran ne yapsın oyunla alakalı komponentleri. İsteyen kurar zaten.
Google, Android'de her şeye entegreli olduğu için kaldıramıyorsak, Google servislerini kaldırsak bu sefer çoğu uygulama çalışmıyorsa Microsoft'da aynı habitatı yaratmaya çalışıyor, en az 20 yıldır çalışan oyunlar şimdi Xbox servisleri olmadan oyunu kullanılamaz hale getirip, bunu bir zorunlulukmuş gibi bir algı yaratmaya çalışıyorlar, aynı Google'ın Android'de yaptığı gibi, tamamen iç içe bir sistem yaratıp vazgeçilemez ve kaçınılamaz bir şey oturtmak istiyorlar. İyi ki alternatifleri var ki (linux) bu kadar ileriye gidemiyorlar, Android tarafı tamamen kaybedilmiş durumda, adamlar APK kurmayı kaldıracak kimse bir şey yapamayacak, anca imza toplarlar, tekel çünkü, cihaza farklı bir işletim sistemi kuramazsın zaten.